| کد مطلب: ۱۰۲۹۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد

کـــوتاه

«دینامیت»، پرفروش‌ترین فیلم
آرمان‌ملی: فیلم «دینامیت» رکورد فروش سینمای ایران را جابه‌جا کرده است. رکوردی که پیش‌تر دست «مطرب»‌ و «هزارپا» بود. نکته جالب در این رخداد تعداد مخاطبان سینماست که باتوجه به شرایط کرونا کاهش یافته است. فیلم سینمایی «دینامیت» به کارگردانی سیدمسعود اطیابی از دهم تیرماه امسال در سینماهای سراسر کشور اکران شد و با گذشت بیش از شش‌ماه توانست با ردکردن رقم ۳۸ میلیارد و ششصد میلیون تومان، رکورد فروش سینمای ایران را جابه‌جا کند. این فیلم که در ۴۷۶ سالن سینما در حال اکران است، تاکنون (۱۸ دی‌ماه) در ۷۶ هزار و ۳۰۵ نوبت به نمایش درآمده و یک میلیون و ۷۴۵ هزار و ۵۹۷ مخاطب داشته است.
واکنش به حرکت عجیب مینا وحید
آرمان‌ملی: مینا وحید به‌دلیل رفتار نامناسب در اجرای کنسرت ماکان بند از مخاطبان برنامه «ترین‌ها» رادیوصبا زرشک زرین گرفت. برنامه «ترین‌ها» که هر هفته به سراغ ترین‌ها در حوزه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و.. می‌رود، روز جمعه ۱۷ دیماه به معرفی «محبوب‌ترین گروه موسیقی در ده سال اخیر» پرداخت. امه «ترین‌ها» در بخشی به‌نام «زرشک زرین» که توسط شهره احمدوند اجرا می‌شود، در زمان پخش برنامه متناسب با موضوع برنامه نظرسنجی دیگری در صفحه مجازی «ترین‌ها» برگزار می‌کند که شنوندگان به ضعیف‌ترین گزینه رای می‌دهند و در پایان برنامه نتایج نظرسنجی اعلام می‌شود.
جراحی رضا صادقی
آرمان‌ملی: رضا صادقی با انتشار ویدئویی، خبر از جراحی موفقیت‌آمیز خود داد. این خواننده پاپ، برای عمل اسلیو معده بستری شده بود. خواننده موسیقی پاپ که به‌تازگی برای عمل اسلیو معده در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده بود، قبل و بعد از جراحی، ویدئویی از خودش ضبط و در اینستاگرام منتشر کرد. رضا صادقی پیش از عمل گفت: «امیدوارم که این عمل موفقیت‌آمیز باشد.» او پس از عمل نیز ویدئویی ضبط کرد و افزود: «خیلی ممنون از پزشکان و پرسنل بیمارستان، عمل با موفقیت انجام شد و امیدوارم به‌زودی شما عزیزان را ببینم.»
واکنش‌ به درگذشت سیدنی پواتیه
ایسنا: ستاره‌های هالیوود و چهره‌های مطرح آمریکایی نسبت به زندگی و میراث به جامانده «سیدنی پوآتیه» ادای احترام کردند. سیدنی پوآتیه نخستین بازیگر سیاه‌پوست برنده جایزه اسکار و پیشگام سینمای سیاهپوستان در سن ۹۴ سالگی درگذشت، چهره‌ای که با حضور درخشان خود در سینمای دهه ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰، مسیر را برای ظهور نسلی جدید از ستاره‌ای سیاهپوست در سینمای آمریکا هموار کرد. «دنزل واشنگتن» بازیگر برنده اسکار در گفت وگویی با هالیوود ریپورتر درباره درگذشت «سیدنی پوآتیه» افزود: «امتیاز بسیار بزرگی بود که می‌توانستم او را یک دوست صدا کنم. او مردی بزرگ بود و درهایی که سال‌ها به رویمان بسته بود برای همه ما گشود.». «رابرت ردفورد» نیز «سیدنی پوآتیه» را نه تنها یک بازیگر بزرگ بلکه یک چهره‌ای مهم در دفاع از حقوق مدنی و یک بشردوست توصیف کرد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار