| کد مطلب: ۱۰۲۷۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد

گل گهر گل كاشت و برگشت صدر سرخابي ها در حد«صفر»!

آرمان‌ملی: در روز اول هفته هشتم رقابت‌های لیگ‌برتر دو دیدار حساس برگزار شد. سپاهان مقابل گل‌گهر و امیر قلعه‌نویی تن به شکست داد و صدرجدول را واگذار کرد. نودوهفتمین دربی پایتخت نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید.
دربی
امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی، حمید سجادی، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، مجید صدری و سعید فتاحی در مراسم پیش از بازی از 3 خانواده شهدای سلامت تقدیر کردند. همچنین بازیکنان دو تیم نیز با اهدای شاخه گل‌هایی به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کردند. به‌خاطر حضور افراد متفرقه در کنار زمین، بازی با تاخیر 5 دقیقه‌ای آغاز شد. دقیقه یک حمله استقلالی‌ها روی دروازه پرسپولیس با برخورد به مدافعان سرخپوش دفع شد. دقیقه ۴ ارسال کرنر با ضربه سر سیاوش یزدانی از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۵ ضربه محکم مهدی ترابی با برخورد به مدافعان استقلال راهی اوت شد. دقیقه ۱۴ آفساید بازیکن استقلال در محوطه جریمه گرفته شد که این موضوع با واکنش تند فرهاد مجیدی همراه شد. سرمربی استقلال در صحبت با موعود بنیادی‌فرد داور مسابقه گفت: «اگر این صحنه آفساید باشد من مربیگری را کنار می‌گذارم». دقیقه ۱۸حمله بازیکنان استقلال که با ضربه سر مدافع پرسپولیس راهی کرنر شد. دقیقه ۱۹ضربه محکم وحید امیری در چارچوب دروازه استقلال قرار نگرفت و راهی اوت شد. دقیقه ۲۷ ارسال بازیکنان پرسپولیس در دستان حسین حسینی قرار گرفت. دقیقه ۳۱ خطای رودی ژستد روی کمال کامیابی‌نیا از سوی داور بازی گرفته شد. دقیقه ۳۴ موقعیت استقلال روی دروازه پرسپولیس توسط مدافع سرخپوش دفع شد. دقیقه ۳۶ ارسال کرنر از سوی مهدی‌پور با ضربه پای مرادمند با اختلاف از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت. دقیقه ۳۹ ضدحمله بازیکنان پرسپولیس توسط حسین حسینی با خروج از دروازه مهار شد. دقیقه ۴۲ موقعیت تک‌به‌تک بازیکن استقلال و حامد لک تبدیل به گل برای آبی‌پوشان نشد. دقیقه ۴۵ یک دقیقه وقت اضافی از سوی داور بازی اعلام شد. نیمه اول این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید. دقیقه ۴۶ ضربه محکم وحید امیری با فاصله کمی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت. دقیقه ۴۷ خطای کمال کامیابی‌نیا روی روزبه چشمی از سوی بازی اعلام شد. دقیقه ۴۸ ارسال بلند بازیکن استقلال با دفع حامد لک روبه‌رو شد. دقیقه ۴۹ شوت محکم وحید امیری پس از برخورد به بازیکن استقلال راهی اوت شد. دقیقه ۵۵ ضربه سر ژستد توسط حامد لک مهار شد. دقیقه ۶۱ شوت محکم بازیکن پرسپولیس در چارچوب دروازه استقلال قرار نگرفت. دقیقه ۶۵ پاس عالیشاه با برخورد به بازیکن استقلال از روی دروازه آبی‌ها دفع شد. دقیقه ۶۶ ضربه سر رودی ژستد از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت. دقیقه ۷۲ گل محمدی با کارت زرد از سوی داور بازی جریمه شد. دقیقه ۸۳ ضربه ایستگاهی از سوی داور برای استقلالی‌ها اعلام شد. دقیقه ۸۴ شوت محکم بازیکن استقلال به دیوار دفاعی پرسپولیس برخورد کرد. دقیقه 85 ارسال برای روی ژستد تبدیل به گل نشد و توپ از روبه‌روی دروازه پرسپولیس رد شد. در ادامه هم توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا دربی 97 با تساوی بدون گل و تقسیم امتیازات به پایان برسد.
سایر دیدارها
روزگذشته دیدار تیم‌های سپاهان و گل‌گهر در هفته هشتم لیگ‌برتر در حالی در سیرجان آغاز شد که در همان ابتدای کار این گل‌گهر بود که روی یک ارسال از سمت چپ توسط سهرابیان به گل رسید تا خیلی زود بتواند مدیریت بازی را در دست بگیرد. پس از این گل، میزبان که با یک گل پیش افتاده بود هوشمندانه عقب کشید و این سپاهان بود که با ارائه یک بازی انتحاری و احساسی برای زدن گل تساوی تلاش می‌کرد. شاگردان نویدکیا روی یکی از حملات خود صاحب ضربه پنالتی شدند و این موقعیت را داشتند که بازی را در نیمه نخست به تساوی بکشانند اما این شهریار مغانلو بود که ضربه پنالتی را از دست داد تا نه تنها بازی به تساوی کشیده نشود بلکه چند دقیقه بعد این گل‌گهر باشد که روی یک ضدحمله گل دوم را به ثمر برساند. در حالی‌که پس از گل دوم گل‌گهر، سپاهان چند موقعیت خوب برای به حداقل رساندن اختلاف داشت اما دو صحنه مشکوک به پنالتی را داور برای سپاهان خطا نگرفت تا نیمه نخست با همان دو گل به پایان برسد. سپاهان در نیمه دوم با به زمین آمدن شهباززاده هجومی تر شد و به دنبال جبران نتیجه بود اما باز هم روی یک اشتباه این بار از سوی گولسیانی، گل گهر صاحب یک موقعیت تک به تک و گل سوم باز هم توسط تیکدری شد. با این حال اما سپاهان این گل را خیلی زود توسط اسماعیلی فر جبران کرد تا اختلاف همان دو گل بماند. سپاهان در ادامه با به زمین آمدن خلعتبری سعی داشت بیشتر از حریف خطا بگیرد و روی ضربات آزاد موقعیت گل ایجاد کند اما این ترفند هم برای سپاهان مثمرثمر نبود تا در دقیقه ۸۰ بار دیگر روی یک ضدحمله، گل‌گهر گل چهارم را هم به ثمر برساند. با این حال در حالی که بازی می‌رفت با پیروزی ۴ بر یک گل‌گهر به پایان برسد، سپاهان روی یکی از موقعیت‌های زیادش در این بازی باردیگر توسط اسماعیلی‌فر به گل رسید تا نتیجه پایانی، پیروزی ۴ بر ۲ گل گهر باشد. بدین‌ترتیب سپاهان در روزی که بی‌محابا حمله کرد، روی ضدحملات مغلوب شد و ۳ امتیاز بازی را از دست داد تا صدر را هم همراه با نتیجه تقدیم به گل‌گهر کند. دیدار هوادار- نفت مسجدسلیمان و صنعت‌نفت - پیکان با نتیجه مشابه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار