| کد مطلب: ۱۰۲۶۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

شایعات تازه از وخامت حال آیت‌ا... سیستانی
یک منبع نزدیک به دفتر مرجعیت عالیقدر شیعیان در واکنش به برخی شایعات مطرح شده در شبکه‌های اجتماعی درباره وضعیت سلامتی آیت‌ا... سیستانی گفت که ایشان در سلامتی کامل به سر می‌برند و شایعات مطرح شده بی پایه و اساس است. منبع مذکور تأکید کرد که آنچه درباره وخامت حال آیت‌ا... سیستانی و انتقال ایشان به بیمارستان منتشر شده است، صحت ندارد.
لغو اکران فیلم «منصور» در نماز جمعه
نمایش فیلم منصور در نماز جمعه تهران لغو و به بعد از زمان اکران سینمایی فیلم موکول می‌کند. سازمان هنری رسانه‌ای اوج ضمن تقدیر از ستاد نماز جمعه تهران بدلیل دغدغه‌مندی و رویکرد حمایت از آثار فرهنگی، به درخواست سینماداران و با توجه به استمرار استقبال مخاطبان از فیلم سینمایی «منصور» در سینماهای کشور، نمایش این فیلم در نماز جمعه تهران را لغو و به بعد از زمان اکران سینمایی فیلم موکول می‌کند.
حمله سایبری به سایت علم الهدی
مدیر پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: این پایگاه روز چهارشنبه مورد حمله سایبری قرار گرفته و از دسترس خارج شده است. علی رنجبران افزود: عناصر سایبری منافقین که بارها در سایت و صفحات اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد به وی اهانت و او را تهدید کرده بودند در آخرین فعالیت مغرضانه خود به طور همزمان پایگاه اطلاع رسانی آیت‌ا... علم الهدی و برخی سایت‌های داخلی را مورد حمله قرار دادند.
یک سال حبس برای کریم بنزما
کریم بنزما، بازیکن فرانسوی به یک سال حبس تعلیقی محکوم شد. مهاجم رئال مادرید باید ۷۵ هزار یورو جریمه بپردازد. وکلای بنزما اعلام کردند که به این حکم اعتراض خواهند کرد. این اتهامات به ژوئن ۲۰۱۵ باز می گردد؛ زمانی که ماتیو والبوئنا، هافبک فرانسوی از کریم بنزما شکایت کرد. محور اتهامات علیه بنزما گفت‌وگوی خصوصی بین او و والبوئنا درباره نوار ویدئویی بود.
کشف ۱۶ دستگاه رمزارز از یک خانه
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: ۱۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال(ماینر) در عملیات ماموران انتظامی و با دستور مقام قضائی از یک واحد مسکونی در اهواز کشف و جمع‌آوری شد. مهرداد فارسی افزود: هر دستگاه ماینر معادل ۲ و نیم کیلو وات ساعت، معادل یک دستگاه کولرگازی ۲۴ هزار مصرف برق دارد که فشار زیادی را بر شبکه تحمیل و زمینه آسیب جدی به تجهیزات شبکه و لوازم برقی شهروندان را فراهم می‌کند.
تجمع در میدان امام‌زاده حلیمه و حکیمه
شماری از مردم چهارمحال و بختیاری پیرامون مسائل آب ساعت ۱۰ دیروز چهارشنبه (سوم آذرماه) در میدان امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد تجمع برگزار کردند. تجمع‌کنندگان علت این تجمع خود را مخالفت با طرحهای انتقال بین حوضه‌ای آب اعلام کرده و خواستار پایان دادن به آن هستند. مهمترین طرحهای مورد اشاره تجمع‌کنندگان در شهرکرد در خصوص طرح انتقال آب از طریق تونل گلاب و حفر تونل بهشت‌آباد است که خواهان توقف آن هستند.
تکذیب حمله سایبری به اطلاعات سدها
مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو گفت: ادعای حمله سایبری به پایگاه داده‌های منابع‌ آب ایران صحت ندارد. سید اعتضادمقیمی افزود: هیچ حمله‌ای به پایگاه اطلاعات پایه منابع آب کشور صورت نگرفته است. وی ادامه داد: دسترسی داخلی کارشناسان شرکت مدیریت منابع آب ایران به داده های این پایگاه امکان‌پذیر است، اما دسترسی عموم به آن به دلیل برخی به‌روز رسانی‌ها به طور موقت از دسترس خارج شده است.
نجات زندانی خودکشی کرده
یکی از زندانیان ندامتگاه قزلحصار که دچار افسردگی شده و مشکلات خانوادگی داشت، با دستور پزشک بهداری آن مرکز به بیمارستان روانپزشکـی رازی اعــزام شد. سرباز وظیفه امیر حاجی پس از رفتن وی به سرویس بهداشتی متوجه طولانی شدن حضور او شده و مشکوک می‌شود. با ورود به سرویس، زندانی را در حالت حلق آویز دیده و بلافاصله با اقدام به موقع و فریادهایش پرسنل بیمارستان را مطلع می‌کند.
سامانه سهام عدالت هک نشد
سامانه سهام عدالت هک نشده و شایعه است. مسئولان شرکت سپرده گذاری مرکزی به محض انتشار شایعه مبنی برهــک شـدن اطلاعات سهامداران سهام عدالت،در شرکت سپرده گذاری مرکزی حضور پیدا کردند و با بررسی اطلاعات مشخص شد که سامانه هک نشده است. گروه هکری در فضای مجازی یکسری اطلاعات نادرست را برای فروش نشر داده بودند که با بررسی های صورت گرفته مشخص شد اطلاعات با مشخصات سامانه مطابقت ندارد و سامانه هک نشده است.ر سامانه سهام عدالت مشخصات ۴۵ میلیون سهامدار وجود دارد.
واکنش به خبر قصاص آرمان
رامبد جوان با انتشار پستی به خبر قصاص آرمان عبدالعالی واکنش نشان داد. او نوشت: آرمان و غزاله عزیز هم اکنون هر دو در بارگاه امن پروردگار متعال آرام گرفته‌اند. به شخصه در طول این نزدیک به هشت سال، شاهد اهتمام دو خانواده، یکی برای احقاق حق قصاص تک فرزندشان و دیگری نجات جان فرزند دلبندشان بوده‌ام. حیرت انگیز‌ترین تلاش‌ها مربوط به پدر آرمان بود که پدرانه گی‌های دکتر عبدالعالی، شگفت انگیز بود و چه بسا انحصاری.
توافقات مهم ایران و آژانس
مذاکرات مدیر کل آژانس بین المللی اتمی و مقامات ایرانی در تهران، به توافقات مهمی منجر شده است. یک منبع مطلع در سازمان انرژی اتمی گفت: مذاکرات تهران یک گام بزرگ رو به جلو بود و قرار شد پیگیری توافقات، در مذاکرات بعدی که در وین برگزار می شود، صورت پذیرد. وی تاکید کرد که گروسی تحت فشار طرف های غربی است تا نتایج سفر را وارونه جلوه دهد ولی متن مذاکرات تهران حاکی از پیشرفت های جدی است که البته هنوز کافی نیست.
نخست‌وزیر سوئد استعفا کرد
نخست‌وزیر سوئد تنها چند ساعت بعد از انتصابش استعفا کرد. به گزارش خبرگزاری فرانسه، ماگدالنا آندرسون، رهبر سوسیال دموکرات سوئد، روز چهارشنبه به اولین نخست وزیر زن این کشور تبدیل شد. آندرسون ۵۴ساله پس از رسیدن به توافق دقیقه آخری با حزب سابقا کمونیست «چپ»، حمایت پارلمان را کسب کرد؛ اما قدرت آندرسون به دلیل وضعیت شکننده سیاسی این کشور شمال اروپا، «ضعیف» و «متزلزل» روبه‌رو بود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار