| کد مطلب: ۱۰۲۶۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد

فیفا و کنفدراسیون آسیا «ایران» را محروم نمی‌کنند!

ستار همدانی بازیکن سابق استقلال و تیم‌ملی در خصوص وضعیت شاگردان اسکوچیچ و البته تبلیغات‌محیطی پاسخگوی سوالات بود.
این روزها بحث تبلیغات محیطی هم خیلی مورد توجه است؟
باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس آبروی فوتبال ایران هستند. همانطور که تیم‌ملی ایران در قاره آسیا یک امتیاز بزرگ برای فوتبال این قاره است، شما مطمئن باشید هرگز فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا فوتبال ایران را با محرومیتی مواجه نخواهد کرد، چون اعتبار فوتبال ایران به‌قدری زیاد است که آنها جرأت حذف فوتبال ملی و باشگاهی را به خودشان نمی‌دهند، اما بالاخره باید ما نیز حرکتی انجام دهیم. باید به‌فکر اصلاح امور باشیم، وقتی باشگاه‌ها درآمد نداشته باشند، طبیعتا مشکلات افزایش خواهد یافت به همین دلیل بهتر است فدراسیون فوتبال دست از دخالت در امور درآمدزایی باشگاه‌ها بردارد تا تمرکز بیشتری بر حوزه فوتبال ملی داشته باشد و خطرات احتمالی از روی سر نمایندگان باشگاهی و فوتبال ملی برداشته شود.
عملکرد تیم‌ملی را چطور می‌بینید؟
در این مدت نتایج بسیار خوبی گرفتیم و فکر می‌کنم با این روند، بازی‌های آخر ما تشریفاتی خواهد بود و تیم ما به جام‌جهانی راه یافته است. نکته‌ای که وجود دارد، اینکه هم بچه‌ها خیلی آماده‌اند و هم مربی بسیار خوبی داریم که هیچ‌گونه حاشیه‌ای ندارد و با تمام وجود کار می‌کند. برخلاف مربیان قبلی که هم ادعای زیادی داشتند و هم هزینه سنگینی روی دوش فوتبال گذاشتند؛ اسکوچیچ کارش را به‌نحواحسن انجام می‌دهد. هم او به فوتبال ایران کمک کرده و هم فوتبال ایران به او که حالا کاندیدای بهترین مربی سال 2021 هم شده است.
اسکوچیچ باید در جام جهانی هم حضور داشته باشد؟
وقتی اسکوچیچ تیم را به این شکل به جام جهانی می‌برد، پاداشش این است که در جام جهانی هم روی نیمکت تیم‌ملی حضور داشته باشد.
طارمی هم ظاهرا به تیم‌ملی برمی‌گردد؟
خوشبختانه طارمی دوست ندارد، وارد حاشیه شود اعتقاد دارم طارمی بهترین لژیونر تاریخ فوتبال ماست، در لیگ مطرحی بازی کرده و آقای گل شده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار