| کد مطلب: ۱۰۲۶۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

میرسلیم قرنطینه شد
نماینده تهران در مجلس به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در قرنطینه خانگی به‌ سر می‌برد. سیدمصطفی میرسلیم مجددا به ویروس کرونا مبتلا شد. عضو کمیسیون اصل نود مجلس به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه خانگی به سر می‌برد و در حال حاضر شرایط عمومی مناسب است.
حمله به جادوگر فوتبال
یک نماینده مجلس گفت: بحث جادوگری و این مسایل اصلا جزو نکاتی است که در اسلام ورود به آن حرام است. مرتضی آقا تهرانی ادامه داد: بحث جادوگری و این مسائل اصلا جزو نکاتی است که در اسلام ورود به آن حرام است. یعنی از نظر فقهی نه جادوگر محترم است و نه کسی که دنبال این مباحث خرافات می رود آدم درستی است. این جریانات انحرافى است.
تایید قتل غیرعمد ماهی صفت
وکیل حمید صفت گفت: شعبه ۵۱ دیوان عالی کشور با صدور دادنامه قطعی ضمن رد فرجام خواهی معترضان رأی فرجام خواسته مبنی بر برائت حمید صفت از قتل عمد را تأیید کرد. وی افزود: از نظر دادگاه حمید صفت مرتکب قتل عمد نشده و فقط باید جنبه عمومی جرم طی شود.
واکنش به آیتم جنجالی
آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات نوشت: فقط برنامه‌ «فوتبال برتر» می‌توانست از روز زیبایِ حضور تماشاگران و بازگشتِ بی‌نهایت هیجان به ورزشگاه آزادی و فوتبال ایران، تصاویر حداکثر ۱۰ نفر از ۵۰۰۰ تماشاگر حاضر در ورزشگاه رو که دارن سیگار می‌کشند را بگیرد و با آهنگ پس زمین مستند شوک پخش کند. قبول باشد فوتبال برتری‌ها! خدا قوت.
هر نفر با 15 لیتر آب روزانه چه کند؟
نماینده چابهار در مجلس گفت: پایین‌ترین سرانه دسترسی به آب شرب در کشور را جنوب سیستان و بلوچستان دارد. معین الدین سعیدی افزود: در حال حاضر بیش از ۵۰درصد روستاهای حوزه انتخابیه به آب شرب دسترسی ندارند. وی ادامه داد: آب این روستاها به صورت تانکر و سهمیه ۱۵لیتری در روز برای همه مصارف است یعنی این ۱۵لیتر هم برای آب شرب، استحمام، پخت و پز و نظافت است، البته در برخی روستاها این سهمیه بیشتر شده است.
احمدی‌نژاد بی‌ارتباط است
علی اکبر جوانفکر مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد در توئیتی نوشت: برخی از عناصر سیاسی و امنیتی مدعی هستند که دکتر احمدی نژاد دستی و نفوذی در دولت کنونی دارد و با مقامات این دولت در ارتباط است! لازم است تاکید شود که ایشان در عزل و نصب‌ها، سیاست‌ها، برنامه ها و اقدامات دولت، هیچ دخالتی نداشته و با مسئولان و مقامات نیز ارتباط کاری یا معناداری ندارند.
تجمع مخالفان واکسن در پاستور
جمعی از مخالفان تزریق واکسن کرونا در خیابان پاستور تجمع کرده‌اند. تجمع کنندگان با حمل پلاکارد‌هایی مبنی بر «نه به واکسن» و همچنین «ما واکسن اضطراری نمی‌زنیم» و «از مصوبات سازمان بهداشت جهانی پیروی نمی‌کنیم» شعار‌هایی هم سر می‌دهند. بعضی هم شعار‌هایی مبنی بر اینکه «با واردات فله‌ای واکسن مخالفیم» و «ما مخالف واکسن اجباری هستیم» سر می‌دهند.
تجمع بیماران مبتلا به تالاسمی
گروهی از افراد مبتلا به تالاسمی در اعتراض به نبود داروی آهن زدا در مقابل دانشگاه علوم پزشکی شیراز تجمع کردند. بیماران تالاسمی در این تجمع مسالمت آمیز که صرفا جنبه اعتراضی به سیاست های دارویی وزارت بهداشت در تامین نکردن داروی آهن زدا داشت از ساعت ۱۰ صبح شعار علیه مسئولان وزارت بهداشت سر دادند و خواستار توضیح متولیان این وزارتخانه شدند.
تجمع کارگران بیکار معدن آق دره
تعدادی از کارگران بیکار شده معدن «طلای آق‌دره» در استان آذربایجان غربی در اعتراض به تصمیم کارفرما در خصوص تعدیل خود و شمار دیگری از همکارانشان تجمع کردند. از قرار معلوم، مشکل کارگران بیکار شده که اکثرا بومی هستند، فصلی بودن کارشان است. آن‌ها مدعی‌اند کار ثابت در این واحد معدنی به کارگران غیر بومی داده شده و کارگران بومی که سهم زیادی از این معدن دارند، شش ماه از سال بیکارند و هیچ کاری برای انجام ندارند.
انهدام شبکه اخلال در نظام اقتصادی
نیروی انتظامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یک شبکه سازمان یافته که با فروش رمز ارز غیرقانونی دریک اقدام به اخلال در نظام اقتصادی و ارزی کشور کرده بودند را اعضای اصلی را دستگیر و این شبکه را متلاشی کردند. کارآگاهان ضمن دستگیری اعضای اصلی شبکه، بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال وجوه دریافتی از مردم را در حساب‌های متهمان کشف و برای جلوگیری از خروج وجوه مذکور به خارج از کشور حساب‌های آن‌ها را مسدود کردند.
مارادونا بدون قلب دفن شد!
گروهی از هواداران باشگاه جیمناسیا (آخرین تیمی که دیگو هدایت آن را بر عهده داشت)، نقشه داشتند به محل نگهداری بدن بی‌جان مارادونا حمله کرده و قلب او را بدزدند. این اتفاق نیفتاد؛ اما مشخص شد که چنین نقشه‌ای برنامه ریزی شده و در جریان بوده است. قلب او برای بررسی و مطالعه خارج شده بود؛ زیرا تعیین دقیق علت مرگ مارادونا از اهمیت زیادی برخوردار بود و مشخصا اطلاعات تازه این است که او بدون قلب به خاک سپرده شده‌ است.
شرط عجیب ضرغامی
وزیر میراث در نشست با فعالان بخش خصوصی گفت: «با کسانی که بخواهند بالای هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری کنند، شخصا جلسه برگزار می‌کنم.» عزت‌ا... ضرغامی افزود: چندی پیش یکی از سرمایه‌گذاران در استان فارس با من جلسه داشت، او می‌خواهد نزدیک ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کند. البته طی دو هفته‌ای مقامات استان به او وقت ملاقات نداده بودند. در نهایت پس از ملاقات با بنده، با استاندار و سایر مسئولان استان فارس صحبت کردم و قرار شد مشکلات پیش‌روی این سرمایه‌گذار برداشته شود.
پولِ مسافرکشی بیشتر از حقوق مصوب
عضو هیأت مدیره کانون‌های شوراهای اسلامی کار سراسر کشور در انتقاد از طرح مجلس برای توافقی کردن مزد در روستاها می‌گوید: سال گذشته شورایعالی کار به دنبال آن بود تا دستمزد را منطقه‌ای کند که با اعتراض و پیگیریِ فعالان کارگری از انجام آن منصرف شد و در نهایت حداقل دستمزد به روال هر سال تعیین شد. علی‌اصلانی گفت: اگر یک فرد دو بار در مسیر تهران - کرج مسافر ببرد، روزی حدود ۳۰۰ تومان درآمد دارد. یعنی پولی که از مسافرکشی به دست می‌آید از حداقل حقوق شورایعالی کار بیشتر است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار