| کد مطلب: ۱۰۲۶۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد

شطرنج «فرهاد» و «امیر»

آرمان‌ملی: هفته ششم رقابت‌های لیگ‌برتر امروز با انجام 8 دیدار برگزار می‌شود که در مهمترین مسابقات گل‌گهر به مصاف استقلال می‌رود و پرسپولیس میزبان صنعت‌نفت آبادان است.
گل‌گهر و استقلال
هر ۲ تیم نشان داده‌اند که در لیگ بیست‌ویکم مدعی قهرمانی هستند و به‌راحتی مقابل هیچ حریفی تن به شکست نمی‌دهند. امیر قلعه‌نویی در آبادان مقابل صنعت‌نفت به نتیجه‌ای بهتر از تساوی نرسید، امیدوار است این‌بار بتواند دیگر شاگرد سابق خود در استقلال یعنی فرهاد مجیدی را شکست دهد. تیم گل‌گهر با ۹ امتیاز در رتبه پنجم لیگ حضور دارد و پیروزی مقابل استقلال برای سیرجانی‌ها بسیار مهم است. در طرف دیگر استقلالی باختی را تجربه نکرده و خلاف سال‌های گذشته از ابتدای لیگ مقتدر ظاهر شده است. تیم مجیدی در ۲ مسابقه قبلی خود ۲ تساوی کسب کرده و مجیدی امیدوار است بتواند علاوه بر بازگشت به مسیر پیروزی، باردیگر با پیروزی بر قلعه‌نویی عملکرد درخشان خود را مقابل استاد پیشین ادامه دهد.
پرسپولیس- صنعت‌نفت
آزادی تهران میــزبان آخریــن مسابقه هفتـه ششم لیگ‌برتر است. پرسپولیس تهران در شرایطی به مصاف تیم صنعت‌نفت آبادان می‌رود که در ۳ هفته گذشته در کسب پیروزی ناموفق بوده است و حالا گل‌محمدی برای حضور در جمع مدعیان و راضی‌کردن هواداران ناراحت پرسپولیس چاره‌ای جز پیروزی در این بازی خانگی ندارد. پرسپولیس که اکنون با ۸ امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارد، اگرچه در این سال‌ها مقابل آبادانی‌ها نتایج قابل قبولی را کسب کرده است، اما به‌نظر می‌رسد مقابل منصوریان کمی شرایط متفاوت باشد. علیرضا منصوریان که بار‌ها نشان داده نتیجه‌گرفتن مقابل پرسپولیس را به‌خوبی یاد گرفته، امیدوار است که با پیروزی در تهران علاوه بر کسب دومین ۳ امتیاز خود در لیگ بیست‌ویکم، کمی در جدول لیگ‌برتر شرایط تیم خود را نیز بهتر کند.
برنامه دیدارهای هفته ششم
چهارشنبه 3 آذرماه 1400
پرسپولیس - صنعت‌نفت آبادان
فجرسپاسی - سپاهان
تراکتور - پدیده مشهد
نساجی مازندران - پیکان
هوادار - آلومینیوم اراک
گل‌گهر سیرجان - استقلال
نفت مسجدسلیمان - مس‌رفسنجان
ذوب‌آهن - فولادخوزستان

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار