| کد مطلب: ۱۰۲۶۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

ترامپ کمربند مشکی گرفت!
موسسه هنرهای رزمی «کوکی‌وان»، که به عنوان ستاد جهانی تکواندو نیز شناخته می‌شود و خانه آکادمی جهانی تکواندو است، به دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا، کمربند مشکی دان ۹ افتخاری این رشته را اهدا کرد. این بالاترین سطح برای ورزشکاران حرفه‌ای هنرهای رزمی است.
بن نایف در زندان مرد
سایت سعودی لیکس به نقل از مخالفان سعودی از مرگ ولیعهد سابق این کشور در زندان خبر داد. سعودی لیکس به نقل از مخالفان عربستانی اعلام کردند که محمد بن نایف، ولیعهد سابق عربستان که به دستور محمد بن سلمان، ولیعهد این کشور زندانی شده است، در زندان فوت کرده است. طبق گفته این منابع، محمد بن نایف چند روزی است که فوت شده است اما دیوان پادشاهی عربستان آن را کتمان کرده و جسد او همچنان در سردخانه بوده و دفن نشده است.
تغییر عجیب تصویر دهقان فداکار
در حالی که تصاویر قهرمان داستان دهقان فداکار طی سالیان در کتاب های درسی به صورت برهنه بوده در کتاب درسی امسال او را با زیر پیراهنی تصویر کرده‌اند. در حالی که تصاویر قهرمان داستان دهقان فداکار طی سالیان در کتاب های درسی به صورت برهنه بوده (دلیل تصویرگری برهنه قهرمانِ داستان فداکاری او در آتش زدن لباسش برای نجات دادن قطار بوده) در کتاب درسی امسال او را با زیر پیراهنی تصویر کرده‌اند.
دستگیری انتقام جوی اینستاگرامی
رئیس پلیس فتا استان هرمزگان گفت: در پی وصول یک فقره پرونده قضائی به پلیس فتا استان با موضوع مزاحمت اینترنتی پی جویی موضوع در دستور کار قرار گرفت. سرگرد احسان بهمنی افزود: با بررسی فنی و پلیسی، کارشناسان پلیس فتا موفق به شناسایی هویت متهم شده و در مرحله بعدی با اقدامات تخصصی محل سکونت وی را نیز کشف کردند که در عملیات غافلگیرانه‌ای متهم دستگیر شده و برای ادامه تحقیقات به پلیس فتا منتقل شد.
مدافعان طرح جوانی چند فرزند دارند
علی‌اصغر عنابستانی، سخنگوی طرح حمایت از خانواده و جوانی ۲ فرزند دارد. فاطمه محمد بیگی،۳ فرزند دارد. نصرا... پژمانفر، ۲ فرزند دارد. محمدباقر قالیباف ، ۳ فرزند دارد. ابراهیم رئیسی، ۲ فرزند دختر دارد. حجت عبدالملکی احتمالا ۲ فرزند دارد. انسیه خزعلی ، ۴ فرزند دارد. حسین شریعتمداری تنها ۱ فرزند دارد. سعید جلیلی یک فرزند پسر دارد. زاکانی ، ۳ فرزند دختر دارد.
حقوق‌های نجومی در شرکت پتروشیمی
خبرگزاری صدا و سیما پس از رسانه‌ای شدن فیش حقوقی تعدادی از کارکنان شرکت پتروشیمی امیرکبیر، پیگیر علت و چگونگی اعداد و ارقام نجومی این فیش‌ها شده است. مبالغ درج شده در این فیش‌ها، واکنش‌های متعددی را در فضای حقیقی و مجازی به دنبال داشته و پیگیری و شفاف سازی این موضوع، درخواست مردم از رسانه‌ها و مسئولان مربوطه بوده است. در ۳ مورد از گزارش‌های دریافتی، حقوق‌های نجومی کارکنان پتروشیمی امیرکبیر به مبالغ ۸۴، ۱۲۵ و ۲۱۵ میلیون تومان، پرداخت شده است.
ایران از اردنی‌ها شکایت کرد
فدراسیون فوتبال اردن چندی پیش علیه تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان شکایتی را تنظیم و خواستار بررسی جنسیت تیم ملی فوتبال زنان ایران شد. در پی مطرح شدن این موضوع و اعتراض فدراسیون فوتبال اردن علیه تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در مرحله مقدماتی و بحث جنسیتی که مطرح کرده بود، فدراسیون فوتبال ایران شکایت خود را برای کمیته انضباطی و اخلاق AFC علیه فدراسیون فوتبال اردن ارسال کرد.
دعوت اماراتی‌ها از دایی و کریمی
با توجه به سپری شدن ۵۰ سال از تاسیس کشور امارات در نظر داریم تا دستاوردهای ورزشی کشورمان را طی این نیم قرن در قالب نمایشگاهی به معرض نمایش بگذاریم. از علی‌ دایی دعوت کردیم که در تاریخ دوم دسامبر به دبی بیاید که دعوت ما را پذیرفت. همچنین حسن روشن و حسن نظری بازیکنان قدیمی تیم ملی فوتبال ایران هم با قبول این دعوت در همان تاریخ به امارات می آیند.علی کریمی هم در فهرست دعوت شدگان به این مراسم است که هنوز پاسخ قطعی نداده است.
مخالفان ورود قرص کرونا
جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام و تایباد در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت:«خط و نشان کشیدن های برخی مسئولان و مافیای داروی کشور برای ممانعت از ورود قرص درمانی کرونا به کشور شروع شده! باید هر فردی که مانع دسترسی مردم به دارو و واکسن کرونا شود را به دلیل ارتکاب «جنایت علیه بشریت» و «قتل عمد»تحت تعقیب داخلی و بین المللی قرار داد تا بدانند ملت بی پناه نیست.»
کاسه داغ‌تر از آش نمی‌شویم
عباس‌زاده، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره اینکه آیا ایران تصمیمی برای حمایت از گروه‌های مقاومت مردم افغانستان دربرابر طالبان دارد، بیان کرد: «اولویت مردم افغانستان است. بالاخره ما که نمی‌توانیم کاسه داغ‌تر از آش شویم. باید ببینیم مصلحت مردم چیست و در جهت مصلحتی که خود مردم افغانستان پیگیری می‌کنند ما هم کمک می‌کنیم. کار ما بستگی به درخواست و انتظارات آنان بوده است.»
ادعای صادرات قطعه‌ به بنز و بی‌ام و
عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: می توان با صادرات قطعه و خودرو تا ۲۰۰ میلیون دلار ارز به دست آورد و در مقابل خودرو وارد کرد. علی جدی اظهار کرد: در حال حاضر میلیاردها دلار صادرات داریم و قطعه سازان داخلی به برندهای خارجی و اروپایی صادرات انجام می دهند؛ حتی برخی از شرکت های بخش خصوصی در حوزه قطعه سازی و نیرو محرکه به کشور آلمان و شرکت هایی همچون بنز و بی ام و صادرات انجام می دهند.
آرم ارتش ایران تغییر کرد
در پی تشکیل نیروی پدافند هوایی ارتش به‌عنوان چهارمین نیروی رسمی ارتش جمهوری اسلامی ایران، آرم این سازمان تغییر یافت. نشان ارتش جمهوری اسلامی ایران پیش از این با علائمی از قبیل شمشیر (به نشانه نیروی زمینی)، لنگر (به نشانه نیروی دریایی) و عقاب (به نشانه نیروی هوایی) شناخته می‌شد. اکنون که حدود دو سال از تشکیل چهارمین نیروی ارتش می‌گذرد، دو موشک (به نشانه نیروی پدافند هوایی)، به آرمِ ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه شده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار