| کد مطلب: ۱۰۲۶۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد

علیرضا حقیقی:

دل‌مان برای حضور تماشاگران تنگ شده بود

علیرضا حقیقی سنگربان سابق تیم‌ملی فوتبال ایران که تلاش می‌کند دوباره در جمع ملی‌پوشان حضور داشته باشد در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد:
بازی با استقلال چطور بود؟
بازی خوبی بود و پس از مدت‌ها تماشاگران بازگشته بودند. دل‌مان برای حضور تماشاگران تنگ شده بود.تیم ما هم خوب بازی کرد.
یک زمانی می‌گفتند گزینه حضور در استقلال هستی!
بحث آن وجود داشت، من خودم را یک پرسپولیسی اصیل می‌دانم. در خارج شاید بازیکنی از میلان به اینتر برود یا از بارسلونا به رئال برود ولی در ایران شرایط متفاوت است. برای من به‌عنوان یک پرسپولیسی اصیل هستم، نشدنی است که در استقلال باشم و نمی‌خواهم بگویم که استقلال تیم کوچکی است چون آنها یکی قطب‌های فوتبال ایران هستند و تماشاگران بسیاری دارند و همینطور پیشکسوتان خیلی خوبی دارند که یکی از آنها یعنی آقای شاهرخ بیانی در تیم ما حضور دارند و بزرگ ما هستند. این مسائل در فوتبال وجود دارد و ما هم چیزی به‌دل نمی‌گیریم. یک مسابقه بود که اگرچه با تساوی به پایان رسید ولی تساوی قشنگی بود و هر دو تیم هم موقعیت داشتند.
با توجه به وضعیتی که داری به بازگشت به تیم‌ملی فکر می‌کنی؟
انگلیسی‌ها یک ضرب‌المثلی دارند که می‌گویند غیرممکن، غیرممکن است. من واقعا به این باور دارم. من نمی‌توانم درباره دروازه‌بان‌های تیم‌ملی نظر بدهم چون همه آنها زحمت می‌کشند و برایشان آرزوی موفقیت دارم. الان هم سرمربی تیم‌ملی آقای اسکوچیچ هستند که واقعا عالی نتیجه گرفتند هرچند خیلی منتقد دارند. الان تیم برتر آسیا هستیم و یکسال خیلی راحتی برای ماست که به جام‌جهانی صعود کنیم. ایشان طرز تفکر خودشان را دارند و همیشه گفتم هر زمان که به من نیاز باشد مثل یک سرباز در اختیار تیم‌ملی هستم و تمام سعی و تلاشم را می‌کنم که دوباره به دروازه تیم‌ملی برگردم و بتوانم به تیم‌ملی کشورم کمک کنم. امیدوارم این اتفاق بیفتد چون خیلی سختی کشیدم و از اینجا به بعد اول دست خدا و بعد دست سرمربی تیم‌ملی است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار