| کد مطلب: ۱۰۲۶۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد

خــــبر

پلمب 3 قهوه‌خانه و سفره‌خانه
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس تهران بزرگ از پلمب ۳ قهوه‌خانه و سفره‌خانه متخلف، خبر داد. سرهنگ نادر مرادی اظهارکرد: در راستای طرح ارتقای امنیت عمومی و جلوگیری از بروز تخلفات صنفی و شیوع کرونا، تیم‌هایی از ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پایتخت، کنترل و نظارت بر صنوف را با جدیت و با به‌کارگیری تمام توان و استعداد موجود در دستور کار خود قرار دادند. وی افزود: در ساماندهی اصناف و برخورد با ناهنجاری‌ها، ۳۰ آبانماه از تعدادی سفره‌خانه‌های سنتی و قهوه‌خانه‌های سطح شهر تهران بازدید صورت گرفت. معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ بیان داشت: در این طرح نظارتی، ماموران به ۳ قهوه‌خانه مشکوک شدند و که در بازدید صورت گرفته دریافتند، متصدی سفره‌خانه با بستن درهای ورودی و خروجی صنف خود بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضمن استعمال قلیان این محل را به پاتوقی برای افراد مجرم و انجام برخی رفتارهای هنجارشکن کرده که با هماهنگی قضائی واحدهای صنفی مذکور به علت تخلفات صنفی پلمب شدند. این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متصدی این واحدهای صنفی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند، خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از شیوع دوباره کرونا حفاظت از سلامتی شهروندان از اولویت‌های اصلی پلیس بوده و از شهروندان تقاضا دارم تا در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.
زير بار خاک آهن، ترياک بود
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش ماموران پليس شهرستان ني‌ريز و يگان تكاوري، 331 کیلو ترياك در بازرسي از يكدستگاه كاميون كشف شد. سردار رهام‌بخش حبيبي، بيان كرد: ماموران انتظامي شهرستان ني‌ريز با همكاري كاركنان يگان تكاوري استان حين گشتزني در محور كرمان- شيراز به يكدستگاه كاميون حامل بار خاك‌آهن مشكوك و با اقدامات فني و تخصصي آن را توقيف كردند. وي خاطر نشان كرد: ماموران انتظامي با هوشياري و تيزبيني موفق شدند در بازرسي از اين كاميون 331 كيلو ترياك كه به‌طرز بسيار ماهرانه‌اي زيربار خاك‌آهن جاسازي شده بود كشف كنند. فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان كرد: در اين خصوص يك قاچاقچي حرفه‌اي دستگير و پس از سير مراحل قانوني روانه زندان شد. سردار حبيبي با بيان اينکه يكي از اصلي‌ترين ماموريت‌هاي پليس مبارزه با حمل، نگهداري، قاچاق و فروش موادمخدر است، بيان داشت: ما استوارتر از هميشه در برابر قاچاقچيان ايستاده‌ايم و به هيچ عنوان اجازه جولان به سوداگران مرگ را نخواهيم داد.
دستگیری ۲ شرور و مخلان نظم
سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ نفر شرور و مخلان نظم در شرق تهران خبر داد. سرهنگ محمد جلینی اظهارکرد: ماموران کلانتری ۱۱۴ غیاثی طی اطلاعات به‌دست آمده مبنی بر شرارت‌های متعدد و تخریب‌های صورت گرفته توسط یکی از اراذل سطح یک سطح حوزه استحفاظی کلانتری، دستگیری این فرد را در دستور کار خود قرار دادند. وی افزود: تیم عملیاتی کلانتری پس از رصد اطلاعاتی محل اختفای متهم را شناسایی و با توجه به حساسیت موضوع و سوابق گذشته وی مبنی بر کشف سلاح گرم و شرارت‌های مختلف، تیم عملیاتی کلانتری به محل مراجعه و با شگردهای پلیسی با غافلگیری، متهم را در منزل به‌همراه یکی دیگر از همدستانش دستگیر می‌کنند. سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: متهم ردیف اول از اراذل سطح یک تهران و در سوابق گذشته سابقه کشف سلاح گرم و مشارکت در درگیری منجر به قتل و تخریب خودروهای شهروندان و تخریب اموال عمومی را دارد که در این خصوص به حبس محکوم و با وثیقه آزاد بوده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار