| کد مطلب: ۱۰۲۶۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد

رئیس کمیته فوتسال باید فردی اقتصادی باشد

وحید شمسایی، بازیکن سابق تیم‌ملی فوتسال کشورمان در خصوص لیگ‌برتر فوتسال، وضعیت داوری این رقابت‌ها، انتخاب سرمربی تیم‌ملی و رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال کشورمان صحبت کرد.
درباره رقابت‌های لیگ‌برتر چه نظری دارید؟
وضعیت لیگ‌برتر امسال بسیار خوب است. به‌غیر از ۴ تیم اول جدول که برای قهرمانی تلاش می‌کنند، ۵ تیم انتهای جدول هم برای سقوط‌نکردن، بازی می‌کنند. «گیتی» موفق شد بیشتر بازیکنان فصل گذشته خود را حفظ کند و در کنار آنها هم ۴ بازیکن خوب دیگر به این تیم اضافه شده‌اند. مس‌سونگون، سن‌ایچ ساوه، مقاومت‌البرز و کراپ‌الوند هر کدام موفق شدند نتایج بسیار خوبی در رقابت‌های لیگ برتر کسب کنند.
سطــح داوری‌ها را چگــونه ارزیابی می‌کنید؟
به‌نظر من داوران ما در رقابت‌های لیگ در برخورد با تیم‌ها مماشات می‌کنند. برای مثال علیرضا صمیمی، دروازه‌بان تیم‌ملی در مسابقات جام‌جهانی برابر آمریکا یک اشتباه سهوی مرتکب شد که داور بلافاصله او را از زمین مسابقه اخراج کرد. همین اتفاق برای صمیمی در لیگ‌برتر افتاد، اما داور او را اخراج نکرد. یا در بازی با قزاقستان محمد شجری، بازیکن قزاقستان از زمین بازی اخراج شد؛ اما زمانی‌که همین اتفاق در لیگ‌برتر افتاد داور هیچ واکنشی نشان نداد. دلیل آن هم این است که داوران در لیگ با تیم‌ها مماشات می‌کنند.
وضعیت انتخاب سرمربی تیم‌ملی به کجا رسید؟
ناظم‌الشریعه تا اسفند و قبل از مسابقات جام‌ملت‌های آسیا با تیم ملی قرارداد دارد. او برای تیم‌ملی زحمت زیادی کشیده است. در هر صورت فدراسیون فوتبال صاحب اختیار است و من نمی‌خواهم راجع به این موضوع اظهارنظری کنم. فقط می‌توانم بگویم که اگر قرار باشد کسی به‌عنوان سرمربی روی نیمکت تیم‌ملی بنشیند، باید نسلی که در این تیم حضور دارد را تغییر داده تا عملکرد ملی‌پوشان در مسابقات آینده بهتر شود.
نظر شما درباره انتخاب رئیس کمیته فوتسال چیست؟
به‌نظر من رئیس آینده کمیته فوتسال باید فردی اقتصادی باشد تا در مواقعی که فوتسال به مشکل برخورد، بتواند این کمیته را به‌خوبی سروسامان دهد. در هر صورت امیدوارم به جایگاهی که فوتسال قبلا بوده است، دوباره برگردیم..

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار