| کد مطلب: ۱۰۲۶۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد

افشاریان: در انتظار تدبیر مجلس هستیم

خــداداد افشــاریان، عضــو هیات‌رئیسه فدراسیون فــوتبال از خطر بزرگــی که فوتبال کشور را تهدید می‌کند خبر داد و از مجلس درخواست کمک و همراهی کرد.
فدراسیون چه توقعی از دولت دارد؟
حرف ما این است که آقای رئیس‌جمهور مردمی که سفرهای سختی را هر هفته به جان می‌خرد و زحمت می‌کشد و برای ملت رنج سفر را به تن می‌خرد و ما هم معتقدیم انقلابی وارد شده از ایشان استدعا داریم اگر می‌خواهید در اوج باشیم و دل مردم هم شاد باشد یک کمک خوب به فدراسیون کنید تا بتوانیم در ادامه راه حمایت بهتری از تیم‌ملی‌ داشته باشیم، زیرا هیچگونه دسترسی به درآمدهای خود در فیفا و AFC نداریم و تنها منتظر مساعدت شما برای شادکردن دل مردم هستیم آقای رئیسی بدانند که بازیکنان و کادرفنی و مجموعه خانواده بزرگ فوتبال منتظر دستور انقلابی و صریح از سوی ایشان هستند.
آنگــونه کــه معلــوم اســت یک اضطراب و نگرانی هــم در فدراسیون بابت ضرب‌الاجل فیفا دارید؟
از مجلس هم یک خواهش دوستانه و صمیمانه و از جنس ملت داریم، اشراف دارید که ۸ اسفند سال گذشته که انتخابات فدراسیون فوتبال را داشتیم و فیفا آن را مربوط به یک موضوع خاص کرد موقعی که اساسنامه را بعد از چالش‌های فراوان اصلاح کردیم اساسنامه به فینال رسید مجمع فدراسیون فوتبال آن را مصوب کرد و در فیفا نیز اساسنامه مصوب شد و در نهایت برگشت اما آنها پرانتزی برای فدراسیون فوتبال باز کردند که این مصوبه هم از دولت و هم از مجلس شما باید رای و تاییدیه بگیرد. اساسنامه برای تاییدیه به دولت قبلی و وقت، رفت و آنها گفتند ربطی به ما ندارد و هر چیزی را مجمع مصوب کرده گویی ما مصوب کرده‌ایم بعد برای تاییدیه به مجلس شورای اسلامی رفت اما با وجود اینکه اساسنامه خیلی وقت پیش به مجلس رفته هنوز در خصوص آن اظهارنظر نکرده‌اند وضعیت خطرناک شده و تا دو ماه دیگر بیشتر وقت باقی نمانده و به هر صورت روزهای بسیار سختی برای فوتبال کشور در پیش داریم. حیف است که فوتبال ما اکنون در اوج باشد و داعیه‌دار حضور در جام‌جهانی باشیم اما خطر ما را تهدید کند. حیف است به‌خاطر بند یک اساسنامه فدراسیون فوتبال که نیاز به تاییدیه مجلس شورای اسلامی دارد فوتبال در اما و اگر محرومیت باشد. اکنون به انتظار تدبیر مجلس هستیم بی‌شک مجلس انقلابی اجازه نمی‌دهد کام مردم تلخ شود.
حــرف دل فدراسیــون با دولت و مجلس چیست؟
خواهش ما از همه دولتمردان و مجلس این است که همراه تیم‌ملی‌ باشند همه یک حرف و یک صدا باشیم فدراسیون هم شاید اشتباهاتی دارد اما باید همه در کمک به فوتبال ملی حاضر باشند. متاسفانه اکنون چندان آرامش نداریم چرا که موضوع اساسنامه و تایید آن از سوی مجلس ضرب‌الاجل فیفا بوده که مثل شمشیر دوسر می‌ماند خدا نکند که روزهای بدی برای فوتبال کشور اتفاق بیفتد لذا وقتی اساسنامه در هاله‌ای از ابهام است، آرامش نداریم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار