| کد مطلب: ۱۰۲۶۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد

کوتاه حوادثی

توقیف تریلی حامل قاچاق
فرمانده انتظامي استان آذربایجان‌شرقی از توقیف تریلی حامل کالای قاچاق به ارزش 13میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد. سردار حسین عبدی، اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با اشرافیت اطلاعاتی از حمل و انتقال محموله کالای قاچاق مطلع و موضوع در دستور کار قرار گرفت. وی در ادامه افزود: ماموران با کنترل و پایش محورهای ورودی شهر تبریز تریلی حامل کالای قاچاق را در اتوبان شهید کسایی تبریز متوقف و جهت بررسی به مقر پلیس دلالت دادند. فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: در بازرسي از تریلی توقیف شده 24 هزار و 36 بطری نوشابه انرژی‌زا و 24 هزار و 847 عدد انواع ظروف آشپزخانه از نوع بلور و شیشه کشف و در این خصوص یک متهم دستگیر شد. سردار عبدی خاطرنشان کرد: ارزش اموال مكشوفه برابر نظر كارشناسان امر،13 میلیارد ریال برآورد شده است که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شد.
بازداشت دزد لاستیک‌ها
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق لاستیک خودروی شهروندان در قلعه‌نو، خبر داد. دوستعلی جلیلیان گفت: عوامل تیم عملیاتی کلانتری ۲۱۱ قلعه‌نو در حال گشتزنی در محدوده جاده ورامین، متوجه حرکات مشکوک یکدستگاه خودرو‌ی پژو سبز رنگ شده که ماموران با شگرد‌های خاص پلیسی خودرو را متوقف می‌کنند. وی افزود: در بازرسی از خودرو ۷ حلقه رینگ و لاستیک کشف و راننده که با بیان اظهارات ضد و نقیض، قصد فریب ماموران را داشت برای بررسی بیشتر به کلانتری ۲۱۱ قلعه‌نو منتقل می‌شود. جلیلیان با اشاره به اینکه در بررسی‌های تخصصی مشخص می‌شود که متهم دارای سوابق متعدد سرقت است، گفت: در تحقیقات انجام شده، متهم ضمن اعتراف به سرقتی‌بودن اموال مکشوفه به سه فقره سرقت دیگر در محدوده قلعه نو و قرچک نیز معترف شد. فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه شناسایی مالباختگان در دستور کار کلانتری ۲۱۱ قلعه‌نو قرار دارد، اعلام داشت: متهم پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.
كشف 130 كيلو حشیش
فرمانده انتظامي بافت از كشف 130 كيلو حشیش و دستگیری 2 متهم در پی ردزنی خودروی حامل موادمخدر تا منزل متهمان خبر داد. سرهنگ محمود بیدشکی اظهارداشت: ماموران کلانتری 11 شهرستان بافت با انجام اقدامات اطلاعاتی و در پی دریافت گزارشاتی، از ورود یکدستگاه خودروی پراید حامل موادمخدر به حوزه این شهر مطلع و بلافاصله در چند نقطه که احتمال عبور یا تردد این خودرو وجود داشت مستقر شدند. وي بيان داشت: در همین راستا یک تیم از ماموران هنگام پایش و گشتزني نامحسوس در یکی از معابر ورودی شهر، خودروي موردنظر را مشاهده و آن را به‌صورت نامحسوس تا درب یک منزل در یکی از محله های شهر تعقیب کردند. فرمانده انتظامي بافت تصریح کرد: در ادامه ماموران طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه راننده و سرنشین این خودرو را دستگیر و در بازرسی از آن 130 کیلو و 200 گرم حشیش کشف و متهمان را جهت سیر مراحل انتظامی و قضائی به پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان منتقل کردند که جا دارد از همکاری خوب مردم در کشف این محموله و سایر موارد مخل نظم و امنیت به‌ویژه موضوعات مرتبط با کاهش زمینه‌های اعتیاد قدردانی کنیم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار