| کد مطلب: ۱۰۲۶۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

تجمع کارکنان علوم پزشکی ایلام
کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام صبح دیروز دست به تجمع اعتراضی زدند. جمعی از کارکنان بخش درمان و مدافعان سلامت ایلام در محل دانشگاه علوم پزشکی ایلام تجمع کردند. یکی از مطالبات آنها برقراری فوق العاده خاص با حداقل ضریب ۳ بند ۱۶ ماده ۵۴ قانون اداری و استخدامی کشور است.
دلیل لغو پروازهای مهرآباد
به دلیل افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش دید افقی برخی پروازهای صبح دیروز فرودگاه مهرآباد باطل شده است. پرواز صبح دیروز هواپیمایی قشم‌ایر به مقصد کرمانشاه پس از حدود سه ساعت تاخیر در ورود ابطال شده است. پروازهای رامسر ایران‌ایر و مشهد ایرتور نیز ابطال شده است. همچنین با تصمیم هواپیمایی قشم‌ایر هواپیمای پرواز ورودی بوشهر به جای فرودگاه مهرآباد در فرودگاه امام به زمین نشسته است.
اعتراض دانشگاه آزادی‌ها به افزایش شهریه
سخنگوی دانشگاه آزاد تاکید کرد که افزایش شهریه‌ این دانشگاه متعارف است و سقف آن را وزارت علوم مشخص می‌کند. احمد حیدری گفت: هر سال ۲۰ تا ۲۵ درصد حقوق کارمندان دانشگاه آزاد بر اساس مصوبه دولت افزایش می‌یابد و بر همین اساس با توجه به اینکه این دانشگاه ۶۰ هزار عضو هیئت علمی و کارمند دارد و باید هزینه‌های جاری را هم پرداخت کند، افزایش شهریه دارد.
بازگشت غفوریان به «نیسان آبی»
تهیه کننده سریال «نیسان آبی» با اعلام اینکه با بهبود حال مهران غفوریان تصویربرداری بخش‌های باقیمانده این سریال از سر گرفته می‌شود، عنوان کرد: شنبه ـ ۲۹ آبان ماه ـ ادامه تصویربرداری سریال «نیسان آبی» را شروع می‌کنیم. احسان ظلی پور افزود: کل سریال ۲۰ قسمت است و حدودا دو تا سه هفته از کار باقی مانده است.مهران غفوریان که در سریال «نیسان آبی» بازی داشت دچار حمله قلبی شد.
پاکبان مشهدی از سرما بیهوش شد
پاکبان منطقه ۱۱ شهرداری مشهد به علت برودت زیاد هوا، در حین خدمت و آماده باش، بیهوش شده بود که بلافاصله با آمبولانس به مرکز درمانی انتقال داده شد.این پاکبان در تمام طول شب، که سرما به زیر صفر رسیده بوده در حال ادای خدمت و جمع آوری برگ درختان بود و پس از آن در میان کولاک و سرما اقدام به برافراشتن پرچم میهن اسلامی بر روی عرشه پل کرد که نهایتا سرمای جانسوز آن شب امانش را بریده و او را روانه بیمارستان کرد.
توقیف یک فروند کشتی خارجی
سرهنگ پاسدار احمد حاجیان فرمانده ناوتیپ ۴۱۲ ذوالفقار شهرستان پارسیان گفت: با رصد اطلاعاتی و در عملیات منسجم، تفنگداران دریای این ناوتیپ موفق به توقیف یک فروند کشتی خارجی با ۱۱ خدمه در آب‌های کشورمان شدند. وی گفت: پس از بازرسی از این شناور بیش از ۱۵۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد و هر ۱۱ خدمه خارجی آن برای گذراندن مراحل قانونی به حوزه قضایی شهرستان پارسیان معرفی شدند..
تجمع کارگران پتروشیمی جنوب
دیروزهمزمان با سالروز تصویب قانون کار، کارگران مجموعه پتروشیمی آبادان جهت مطالبه حقوق قانونی خود دست به تجمع اعتراضی زدند. این کارگران خواستار تشکیل شورای اسلامی کار طبق قانون بوده و می‌گویند: طبق قانون، دولت ابتدای هر سال پایه حقوق و سایر سطوح و آیتم‌های کاری را افزایش می‌دهد، ولی در طی این سال‌ها تنها پایه حقوق کارگران پتروشیمی آبادان افزایش داشته و سایر آیتم‌ها طبق قانون افزایش نداشته است.
واژگونی خودروی نماینده نائین
الهام آزاد نماینده مردم نائین در مجلس در حال سرکشی به حوزه‌های انتخابیه خود در مسیر نائین به خور و بیابانک دچار سانحه رانندگی شد. وی پس از واژگونی خودرواش در مسیر خور و بیابانک به مرکز درمانی انتقال یافت و تحت درمان قرار گرفت. نماینده نائین در مجلس تحت مراقبت‌های پزشکی است و حال عمومی وی مساعد است.
انهدام باند خانوادگی قاچاق در یزد
فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۹ هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور طبس به یزد به یک دستگاه سواری پژو پارس با ۴ سرنشین (۳ زن و یک کودک خردسال) مظنون شدند. سردار‌عباسعلی بهدانی فرد افزود: ماموران در بازرسی دقیق خودرو مقدار ۵۴ کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در یکی از قسمت‌های خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند.
کنایه یک شاعر به انتصاب‌های فامیلی
علیرضا قزوه، شاعر نام آشنا در شعری کوتاه با کنایه به انتقاد از انتصاب‌های فامیلی در دولت پرداخت. او با زبان شعر از انتصاب‌های فامیلی انتقاد و این شعر را در فضای مجازی (توئیتر) منتشر کرد. قزوه با کنایه در این شعر گفته است: «شد صورت خلق سرخ از سیلی‌تان کو تجربه‌؟ کو مدرک تحصیلی‌تان؟/ این دولت انقلاب اسلامی ماست نه دولت انقلاب فامیلی‌تان!».
فدراسیون چوگان پلمپ شد
یک روز بعداز خبر پلمپ فدراسیون ژیمناستیک توسط شرکت تجهیز که واکنش‌های بسیاری را در پی داشت، خبر رسیده که این شرکت فدراسیون و مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا(قصر فیروزه) را نیز پلمپ کرده است. ابراهیم گفته است: مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصر فیروزه) به صورت قرارداد BOT در اختیار فدراسیون چوگان قرار داشته و حدود ۱۲ سال از زمان این قرارداد می‌گذرد. این قرارداد به قوت خود باقی است، بنابراین به لحاظ قانونی ادامه فعالیت فدراسیون چوگان در مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا بلامانع است.
جان مادرتان VAR بیاورید!
بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:VAR از نان شب هم برای فوتبال ایران واجب تر است و یک تصمیم اشتباه لطمات زیادی به تیم‌ها می‌زند به خصوص استقلال که در این هفته ها از داوری‌ها ضرر کرده است. فرهاد مجیدی شنبه شب درست گفت، من هم می‌گویم جان مادرتان و جان بچه‌هایتان VAR را به فوتبال ایران بیاورید.
ماجرای استخدام چوپان در ارمنستان ؟
از چند روز پیش خبر استخدام چوپان ایران در ارمنستان در فضای مجازی دست به دست می‌شود و برای بسیاری سؤال است که این چه نوع استخدامی است و چرا باید چوپان از ایران به ارمنستان برود؟منصور پوریان رئیس شورای تامین دام کشور گفت: اولا این آگهی فقط در ایران توزیع نشده بلکه در کشور‌های همجوار و همسایه نیز وجود دارد. وی افزود: واژه چوپان به همان معنایی که در کشور ما رایج است، به کار برده نمی‌شود بلکه منظور کارشناسان و متخصصان امور دام هستند که به تجارت دام آشنایی کامل داشته باشند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار