| کد مطلب: ۱۰۲۶۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد

اشتباهات «فغانی» به‌سود استقلال بود!

علیرضا فغانی داور بین‌المللی فوتبال کشورمان قضاوت دیدار تیم‌های استقلال و نساجی را بر عهده داشت. دیداری که در پایان آن فرهاد مجیدی از «فغانی» خواست شهامت عذرخواهی‌کردن به‌دلیل اشتباه در قضاوتش را بپذیرد! تورج حق‌وردی کارشناس داوری کشورمان در این خصوص صحبت کرد.
در مورد قضاوت فغانی در دیدار استقلال و نساجی چه نظری دارید؟
در مورد خطای پنالتی موردنظر سرمربی استقلال باید بگویم به هیچ عنوان خطایی رخ نداد و داور تصمیم درستی گرفت. حالت دست بازیکن نساجی طبیعی بود و تصمیم فغانی مبنی بر ادامه بازی درست بود. دو آیتم دیگر وجود داشت و فغانی تصمیم‌های درستی نگرفت و این موضوع به ضرر نساجی مازندران بود. در نیمه نخست تکلی که «رودی‌.ژستد» زد و منجر به جراحت علیرضا حقیقی شد مستحق کارت‌قرمز بود و داور به مهاجم استقلال کارت زرد داد. خونریزی پای دروازه‌بان نساجی بیانگر شدت آسیب‌دیدگی بود. در نیمه‌دوم هم محمد دانشگر باید کارت‌زرد دوم را دریافت می‌کرد و اخراج می‌شد. اتفاقا علیرضا فغانی در مصاحبه‌ای پس از بازی به تصمیم غلط خود اذعان کرده بود. اشتباهات غیرعمد داور دیدار استقلال و نساجی به نفع نماینده تهران شد و اعتراض هواداران مازندرانی درست بود.
در مورد صحنه‌ای که منجر به اعلام پنالتی به‌سود پرسپولیس در دیدار با مس شد، چه نظری دارید؟
حسن اکرمی به‌درستی برای پرسپولیس پنالتی گرفت و اخطار او به بازیکن مس‌رفسنجان هم صحیح بود. بازیکن مس با بی‌پروایی تکل زد و پای او به مهاجم پرسپولیس خورد. باید در این صحنه خطای پنالتی گرفته می‌شود و اکرمی اشتباهی نکرد. این بازی صحنه مشکوک دیگری نداشت.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار