| کد مطلب: ۱۰۲۶۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

آلودگی هوا
با توجه به آلودگی هوایی که در تهران هر سال وجود دارد، به جایی که شهرداری کاری کند از درختان تهران کاسته نشود و برای ساخت و ساز درختان را قطع نکنند ولی در اکثر خیابان ها شاهد آن هستیم که برای ساختن آپارتمان، درختانی که سالیان سال آنجا بوده است را قطع کرده‌اند. این باعث می‌شود که آلودگی در شهر تهران بیشتر شود، مسئولان به این موضوع رسیدگی کنند.
یک شهروند از تهران
تشکر
از دست اندرکاران روزنامه «آرمان ملی» به خاطر انعکاس نقطه نظرات هموطنان در ستون الو آرمان ملی سپاسگزاری می‌کنم و امیدوارم مسئولان هم در پاسخگویی به مطالب مردم تلاش کنند.
احدی از تهران
مشکلات زندگی
نهایت سعی و تلاش مردم برای این است که بتوانند بدون هیچ مشکلی زندگی کنند، اما گرانی بیش از حد و سرسام آور هزینه‌های زندگی و همچنین درآمدهای پایین و کاهش قدرت خرید، باعث اضطراب و نگرانی قشر متوسط و کم درآمد جامعه در این وضعیت کرونا شده است که رفع این مشکلات نیاز به مدیریت و برنامه‌ریزی دارد. از مسئولان درخواست داریم فکری برای گرانی‌ها کنند.
اصغری از تهران
مشکلات کارگران
برخی کارفرماها وقتی کارگران خود را از کارخانه اخراج می‌کنند، بعد از اخراج طوری وانمود می‌کنند که اصلا این کارگر اینجا کار نمی‌کرده و هیچ‌گونه مزایا و حقوق بیکاری به‌آنها تعلق نگیرد آیا این انصاف است که کارگری که چند سال در یک کارخانه کار کرده است با ترفندهای کارفرماها دستشان خالی از حقوق و مزایا بماند جا دارد مسئولان کمی به فکر کارگران باشند.
یک شهروند از تهران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار