| کد مطلب: ۱۰۲۶۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد

کوتاه حوادثی

دستگیری باند موتور دزدان
معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند ۸ نفره که موتورسیکلت‌ها را از مقابل پاساژها و مراکز تجاری سرقت می‌کردند، خبر داد. سرهنگ کارآگاه احمد نجفی گفت: با شکایت مردجوانی در خصوص سرقت موتورسیکلتش در مقابل پاساژی در تهران، تحقیقات از سوی کارآگاهان اداره هفتم پلیس آگاهی پایتخت آغاز شد. وی عنوان کرد: در نخستین گام کارآگاهان با تحقیقات محلی موفق شدند تصویر ۲ مرد جوان را که موتورسیکلت را سرقت کرده بودند به‌دست آوردند. معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران افزود: در حالی‌که بررسی‌ها برای شناسایی متهمان ادامه داشت، کارآگاهان با شکایت‌های مشابه دیگری مواجه شدند. سرقت‌های سریالی موتورسیکلت که با بازبینی تصویر دوربین‌های مداربسته اطراف محل سرقت‌ها، مشخص شد تمامی آنها از سوی افراد یک باند صورت گرفته است. نجفی اضافه کرد: در ادامه بررسی‌ها مشخص شد ۸ مرد جوان که سوابق متعدد سرقت در پرونده خود دارند، باندی تشکیل داده و موتورسیکلت‌ها را از مقابل پاساژها و مراکز تفریحی به سرقت می‌برند. با شناسایی هویت متهمان، کارآگاهان اداره هفتم پلیس آگاهی پایتخت در عملیاتی ویژه ۸ متهم را بازداشت کردند. نجفی گفت: کارآگاهان در ادامه تحقیقات موفق به کشف ۳۹ دستگاه انواع موتورسیکلت ان‌اس و آپاچی سرقت از مخفیگاه تبهکاران شدند و متهمان اعتراف کردند که موتورسیکلت‌ها را از تهران سرقت و به شهرهای اصفهان، بندرعباس، قزوین، غرب تهران به فروش می‌رساندند و تا کنون ۲۲ شاکی شناسایی شده است.
کشف لوازم آرایشی
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف لوازم بهداشتی آرایشی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در فروشگاهی در غرب تهران خبر داد. سرهنگ علی ولی‌پورگودرزی بیان کرد: با دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر دپوی و نگهداری لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق توسط مالک فروشگاهی در محدوده خیابان گیشا بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران قرار گرفت. وی عنوان کرد: ماموران این پلیس با رصدهای اطلاعاتی و هماهنگی قضائی به محل موردنظر مراجعه و در بررسی‌های بیشتر از این مکان ۶ هزار ۸۶۵ قلم کالای قاچاق فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف کردند. رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، ابراز داشت: با هماهنگی قضائی اموال کشف شده توقیف و برای بررسی‌های بیشتر تحویل سازمان مربوط شد. سرهنگ گودرزی اظهارکرد: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
تصادف پژو با گاردریل‌ها
برخورد شدید پژو با گاردریل های بزرگراه یاسینی، منجر به مصدوم شدن راننده شد. سرهنگ علی همه‌خانی گفت: وقوع یک فقره تصادف شدید سواری پژو با گاردریل‌های کناری مسیر یاسینی به جنوب قبل از زیرگذر کلاهدوز، به پلیس ۱۱۰ اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که این سواری به‌علت سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به میان گاردریل‌های کناری این بزرگراه رفته که پس از آن این خودرو چندین‌بار به دور خود چرخیده و بالاخره متوقف شده است. وی ادامه داد: با حضور تیم کارشناسی پلیس بزرگراه در محل حادثه ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن‌سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار این سواری که به شدت خسارت دیده بود با کمک جرثقیل از موقعیت خارج شد و خودروها به مسیر خود ادامه دادند و عوامل کارشناس نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام کردند. وی افزود: در این حادثه راننده پژو به‌شدت مصدوم و با حضور عوامل اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شد. سرهنگ همه‌خانی از رانندگان خواست در حین حرکت در معابر با سرعت مطمئنه تردد نمایند و تمام حواس و تمرکز خود را فقط به رانندگی اختصاص دهند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار