| کد مطلب: ۱۰۲۴۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

ضرغامی سکته کرد؟
وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، خبر سکته عزت‌ا... ضرغامی در جریان سفر به استان اردبیل را تکذیب کرد. عزت‌ا... ضرغامی هم‌اکنون در صحت کامل است. همچنین وزیر میراث فرهنگی دیروز (جمعه ۳۰ مهرماه) در برج میلاد در مراسم شرکت‌کنندگان کنفرانس وحدت سخنرانی می‌کند. برخی رسانه‌ها خبر داده‌اند که وی در پی وضعیت نامساعد جسمی با نیمه‌تمام گذاشتن سفر خود در اردبیل به تهران بازگشته است.

توقف نیسان آبی
تهیه‌کننده «نیسان آبی» از توقف ضبط این سریال در پی بستری شدن مهران غفوریان در بیمارستان و عمل قلب باز این بازیگر خبر داد. احسان ظلی‌پور توضیح داد: «مهران غفوریان قبل از این هم چون در سریال «خاتون» بازی داشت، به صورت پراکنده سر صحنه «نیسان آبی» حاضر می‌شد؛ برای همین در قسمت‌های باقیمانده این مجموعه حتما باید حضور داشته باشد. فعلا کار ضبط سریال را متوقف کرده تا غفوریان سر پروژه بازگردد.»

توئیت اسنودن به زبان فارسی
ادوارد اسنودن (پیمانکار سابق سازمان‌های جاسوسی و امنیتی آمریکا) دومین توئیت خود را به زبان فارسی منتشر کرد. ادوارد اسنودن (پیمانکار سابق سازمان‌های جاسوسی و امنیتی آمریکا) دومین توئیت خود را به زبان فارسی منتشر کرد. اینکه اسنودن چه هدفی از انتشار این توئیت‌ها دارد هنوز مشخص نیست!

تجمع کارگران معترض اردبیلی
همزبان با سفر رئیس‌جمهور به استان اردبیل، کارگران کارخانه سبلان پارچه به اعتراض عدم پرداخت حقوق و حق بیمه 3 ماهه در مقابل استانداری تجمع کرده‌اند. آنها می‌گویند در محوطه کارخانه با صرف مبالغی آلاچیق‌های جذب گردشگری رستوران و... احداث و به تعدادی سیاسیون سابق بی‌مورد تحت‌عناوین مشاوران و هیأت‌مدیره و... پرداخت‌هایی صورت می‌گیرد اما از پرداخت حقوق کارگران خودداری می‌شود.

ممنوعیت پوشیدن لباس عربی برای نیوکاسلی‌ها
باشگاه نیوکاسل از هواداران خود خواست از پوشیدن لباس سنتی عربی خودداری کنند. اتحادیه فوتبال انگلیس با واگذاری باشگاه نیوکاسل به یک کنسرسیوم سعودی موافقت کرد و قرارداد به امضا رسید. خیلی از هواداران نیوکاسل با خوشحالی از این اتفاق به پوشیدن لباس عربی روی آوردند و حتی با این لباس وارد ورزشگاه شدند که نوعی تضاد فرهنگی بود. در همین راستا باشگاه نیوکاسل از هواداران خود خواست به منظور جلوگیری از این اتفاق، دیگر لباس عربی را به تن نکنند و
آن ممنوع شده است. در اولین بازی نیوکاسل تحت مالکیت سعودی‌ها اعتراض‌هایی در اطراف سنت‌جیمز پارک صورت گرفت. اعتراض به قتل جمال خاشقچی، روزنامه‌نگار عربستانی روز یک‌شنبه در نزدیکی سنت‌جیمز پارک برگزار شد.

آذری جهرمی مدیرعامل پرسپولیس شد؟
در روزهای اخیر نام افراد مختلفی برای نشستن روی صندلی مدیرعاملی پرسپولیس مطرح شده و از افرادی مانند سعید آذری یا آذری جهرمی نام برده شد که سعید آذری این خبر را تکذیب کرد و آذری جهرمی هم در صفحه شخصی خود به سه نکته اشاره کرد: نکته اول: مذاکره و یا حتی پیشنهادی، مطرح نشده است. نکته دوم: مدیریت در فوتبال یک امر تخصصی است، هم علم نیاز دارد و هم تجربه. بنده از تجربه این کار مهم بهره‌ای نبرده‌ام.

پلمب ساختمان بورس تهران
پلمب ساختمان شرکت بورس تهران واقع در سعادت‌آباد در فضای مجازی منتشر شد. پیگیری‌های انجام شده از روابط عمومی بورس تهران حاکی از آن است که به دلیل برخی اختلافات با شهرداری در پارکینگ ساختمان پلمب شده است و باتوجه به اینکه در ورودی ساختمان پلمب نشده است رفت‌وآمد به ساختمان بورس تهران از شنبه به صورت عادی خواهد بود.

قذافی لحظات قبل از مرگ چه گفت؟
خبرگزاری‌های العربیه و الحدث عربستان اعلام کردند توانسته‌اند به ضبط صوتی دست پیدا کنند که «معمر القذافی» در این کاست ادعا کرده است: برای شکستن محاصره شهر سرت (شهری که آخرین پناهگاه او بعد از سقوط طرابلس، پایتخت لیبی بود) یک عملیات انجام خواهیم داد و احتمال کشته شدن من در این عملیات نظامی وجود دارد. اما من برای دفاع از اسلام و مبانی‌اش، اصالت عربی‌ام، اصولم و عدالت خواهم جنگید.

یقه آقازاده‌ها و یقه‌سفیدها را بگیرید
امام جمعه رشت با بیان اینکه محاکمه برخی از مدیران، امید را در جامعه و مردم ایجاد کرده است، گفت: عدم وجود خط قرمز در محاکمه خائنان یکی از مطالبات مهم مردم از قوه‌قضائیه است زیرا برخی از آقازاده‌‌ها‌ و یقه‌سفیدها برای خود حاشیه امن ایجاد کرده‌اند و ۴۰ سال خون مردم را در شیشه کرده و کشور را به این روز انداختند.

اوایل هر دولت، آمار رضایت بالاست
سیدمحمدعلی ابطحی در مطلبی نوشت: نظرسنجی موسسه گالوپ که میزان رضایت ۷۲ درصدی مردم ایران از دولت رئیسی را اعلام کرده است، مهم و قابل‌توجه است. به آقای رئیسی و دولت تبریک می‌گویم. همزمان معتقدم نگهداری از این رضایت که احتمالا به دلیل پرکاری، واکسیناسیون و همدلی همه دستگاه‌ها و کارشکنی نکردن عملی و رسانه‌ای رقبا و رفقا است،‌ می‌تواند از دلایل آن باشد. اما مهم نگهداری این رضایت است. اوایل هر دولت، آمار رضایت قاعدتا بالاست و مردم در حال انتظار.

به دنبال فیلترینگ نیستیم
عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت از فضای مجازی گفت: کاهش سرعت اینترنت در دستورکار کمیسیون مشترک نیست. ما به دنبال قانونمند کردن فضای مجازی هستیم. احمد امیرآبادی‌فراهانی تصریح کرد: وقتی مسئولان کشور هم در چنین شبکه‌ای فعالیت دارند واقعا دلیل انسداد و فیلترینگ چیست؟! معنی ندارد. اگر چنین مصوبه‌ای داشته باشیم از حضور در این کمیسیون انصراف خواهم داد.

دولت بشار اسد ۲۴ نفر را اعدام کرد
وزارت دادگستری سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد که ۲۴ نفر در ارتباط با این آتش‌سوزی‌ها که دمشق آن‌ را مجرمانه و خرابکارانه خوانده اعدام شده‌‌‌‌اند. در بیانیه وزارت دادگستری سوریه آمده است: «۲۴ جنایتکار روز چهارشنبه اعدام شدند.» وزارت دادگستری سوریه افراد یاد شده را به «ارتکاب اعمال تروریستی» از طریق ایجاد آتش‌سوزی با استفاده از مواد قابل اشتعال متهم و تاکید کرده که «اقدام جنایتکارانه» این افراد باعث مرگ عده‌ای و نابودی زیرساخت‌های دولتی و نیز از بین رفتن اموال عمومی شده است.»

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار