| کد مطلب: ۱۰۲۴۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

بیمارستان چشم پزشکی نور
برای عمل لیزیک چشم به بیمارستان چشم پزشکی نور جردن مراجعه کردم، قیمت‌ها سرسام آور بود و علاوه بر آن از بیماران کارت واکسیناسیون نمی‌خواستند. شاید کسی واکسن نزده باشد. هیچ کنترلی نمی‌شد و همه بیماران با هم به اتاق عمل برده می‌شدند. واقعا جای تعجب است.
میرزایی از تهران

بیمه تکمیلی
چرا برخی پزشکان متخصص کد رهگیری برای نسخه صادر نمی‌کنند. وقتی مدارک پزشکی را به بیمه تکمیلی تحویل می‌دهیم، کد رهگیری می‌خواهند. یا پزشکان موظف به صدور کدرهگیری شوند یا بیمه تکمیلی مدارک بدون کد را قبول کند.
احدی از تهران

خودروی فرسوده
بسياري از خودروهاي فرسوده همچنان در کلان شهر تهران مسافرکشي مي‌کنند. مسئولان فکری به حال این موضوع کنند.
کاشف از تهران

کنترل بر رانندگی
اگر کنترل بيشتري بر رانندگي خودروهاي سنگين در جاده ساوه - اراک صورت گيرد و رانندگان این مسیر قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند، تعداد تصادفات کاهش مي‌يابد. در این جاده تعداد تصادف خیلی زیاد است و جا دارد مسئولان راهنمایی و رانندگی فکری اساسی برای این موضوع کنند.
شرافت از اراک

گرانی اجناس
مغازه دار هستم. امسال هر چند وقت یک بار که خرید می‌کنیم، قیمت اجناس چند درصد گران‌تر شده است. از طرفی هم در این وضعیت کرونایی با وضع رکود بازار مشتری در بازار نیست. تقاضا دارم مسئولان پیگیری کنند، این همه افزایش قیمت باعث فقیرتر شدن مردم شده است.
همتی از تهران

آنتن‌دهی موبایل
آنتن دهی همراه اول در بسیاری از مناطق تهران افتضاح شده است و مدام قطع می‌شود. حتی در بعضی از محله های تهران مثلا میدان بهمنیار،میدان اتحاد نازی آباد و اطراف آن در محدوده منطقه 16 اصلا آنتن وجود ندارد. ما که هرچه پیگیری کردیم به هیچ نتیجه‌ای نرسیدیم. لطفا رسیدگی کنید.
یک شهروند از تهران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار