| کد مطلب: ۱۰۲۴۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد

اعتبار پرسپولیس با یک شکست زیرسوال نمی‌رود!

در روزهای اخیر اهالی فوتبال خصوصا پیشکسوتان و... پرسپولیس در خصوص حذف شاگردان گل‌محمدی از لیگ‌قهرمانان آسیا صحبت کرده اند. سهراب انتظاری نیز در این خصوص پاسخگوی سوالات بود.
حذف پرسپولیس از لیگ‌قهرمانان حاشیه‌هایی به‌دنبال داشت!
انتقادات و هجمه‌های شدیدی علیه بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس به‌دلیل شکست مقابل الهلال صورت گرفت و به‌نظرم زیاده‌روی و تندروی جای انتقاد منطقی را گرفت. تیمی که در پنج دوره اخیر لیگ‌برتر قهرمان شده و دو فینال لیگ‌قهرمانان آسیا را تجربه کرده مستحق چنین رفتاری نیست. شرایط نماینده کشورمان با حریفش قابل‌مقایسه نبود. الهلال با صرف هزینه‌های فراوان، برنامه‌ریزی بهتر به مصاف تیمی رفت که تنها یک بازی رسمی انجام داده بود.
عملکرد پرسپولیس در نقل‌وانتقالات چگونه بود؟
پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات بازیکنان تاثیرگذاری چون محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی و شهریار مغانلو را از دست داد و اگرچه نفراتی را جایگزین کرده اما آنها فرصت نکردند تا در بازی‌های رسمی با دیگر نفرات هماهنگ شوند. در مقابل الهلال بازیکنان مطرحی را به تیمش اضافه کرد و دو ماه است در شرایط مسابقه قرار دارد. در بازی‌های رسمی بازیکنان پس از چند هفته با یکدیگر هماهنگ می‌شوند. فراموش نکنیم بازی در عربستان برگزار شد و حتی ۱۰ درصد ورزشگاه هم به تماشاگران پرسپولیس داده نشد.
به‌هرحال فشار زیادی روی بازیکنان و کادرفنی است!
زندگــی برای پرسپولیس بــه پایــان نرسید و با یک شکست بهار این تیم خزان نشده است. سرخ‌پوشان از اعتبار فوتبال ایران بیش از بضاعت خود دفاع کردند و نباید فشار ناجوانمردانه‌ای به کادرفنی و بازیکنان آورد. فراموش نکنیم نه‌تنها پرسپولیس بلکه دیگر نمایندگان ایران نتوانستند برابر هیچ حریفی از امتیاز میزبانی استفاده کنند و در این زمینه فدراسیون فوتبال قصور کرده است. کسی قصد ندارد تا حذف نمایندگان کشورمان را بر گردن کسی بیندازد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار