| کد مطلب: ۱۰۲۴۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد

کوتــاه حوادثــی

30 فقره سرقت کشف شد
جانشین فرمانده انتظامي استان آذربایجان‌غربی از دستگيري یک سارق و كشف 30 فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان مهاباد، خبر داد. سرهنگ ایرج حسنخانی مشارکت مردم با پلیس را مهمترین علت پیشگیری از وقوع جرائم به‌ویژه سرقت عنوان كرد و اظهارداشت: رعايت نكات پيشگيرانه و توجه به هشدارهاي پليسی مي‌تواند از وقوع بسياري از جرائم به‌‌ويژه سرقت جلوگيري كند. وي گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان مهاباد، دستگيری سارق يا سارقان در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت. جانشین فرمانده انتظامي استان با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهي با استفاده از شگردهای پلیسی، یک سارق حرفه‌ای را شناسايي کردند، افزود: پس از هماهنگی قضائی در يک عمليات غافلگيرانه، متهم که سابقه‌دار نیز بود، دستگیر شد. اين مقام انتظامي ادامه داد: در تحقيقات صورت گرفته، متهم به 30 فقره سرقت از اماکن خصوصی و فروش وسايل سرقتي به 3 مالخر اعتراف کرد. سرهنگ حسنخانی در پایان خاطرنشان کرد: در این خصوص 3 نفر دستگير و به‌همراه سارق براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.
79 دستگاه ماینر در کارخانه
فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از کشف 79 دستگاه ماینر قاچاق از 2 باب کارخانه متروکه در شهرستان آذرشهر خبر داد. سردار حسین عبدی، اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر استخراج ارزدیجیتال در 2 باب کارخانه متروکه در شهرک صنعتی شهر ممقان، بلافاصله موضوع در دستورکار ماموران انتظامی قرار گرفت. وی در ادامه افزود: ماموران با اشرافیت اطلاعاتی و هماهنگی با مراجع قضائی محل‌های موردنظر را شناسایی و طی یک عملیات پلیسی 79 دستگاه ماینر قاچاق را کشف کردند. فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: کارشناسان امر ارزش دستگاه‌های کشف شده را 24 میلیاردریال برآورد کرده‌اند که در این راستا 2 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
مصدومیت کارگر در پی ریزش چاه
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مصدومیت یک نفر در پی گرفتارشدنش در چاهی در محدوده «درکه» خبر داد. سیدجلال ملکی اظهارکرد: یک مورد حادثه گرفتارشدن در چاهی در درکه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن گروه نجات شماره ۱۶ که در ایستگاه ۶۴ مستقر هستند به محل اعزام شدند. وی گفت:‌ به محض رسیدن به محل آتش‌نشانان مشاهده کردند که در طبقه منفی یک ساختمانی مسکونی، یک حلقه چاه حدود ۱۸ متری واقع شده است که دو کارگر با تابعیت افغان با حدود ۳۰ سال سن، در محل فعالیت داشتند. وی افزود:‌ طبق مشاهدات یکی از چاه‌های مجاور به یکبار دیواره آن تخریب شده و محتویات آن به داخل چاهی که کارگران در آن مشغول به‌کار بودند وارد شده بود. در این حادثه یکی از کارگران موفق شده بود خود را نجات دهد اما کارگر دیگر در انتهای چاه گرفتار شده بود. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران اظهارکرد:‌ هیچ اثری از کارگر نبود و صدای از او شنیده نمی‌شد. با انجام ایمن‌سازی‌های لازم آتش‌نشانان وارد چاه شدند و پس از مدتی تلاش این کارگر افغان را به سطح چاه منتقل کردند. این فرد خوشبختانه زنده بود و حداقل آسیب‌دیدگی را داشت.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار