| کد مطلب: ۱۰۲۴۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد

خــبـــر

توقیف 20 میلیاردی لوازم خانگی
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 20 میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق از یک دستگاه کامیونت خبر داد. سرهنگ علی ولی‌پورگودرزی، اظهارداشت: کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی تهران، هنگام کنترل تردد خودروهای عبوری، طی یک عملیات پلیسی موفق شدند یکدستگاه کامیونت چادردار حامل کالای قاچاق را در شهرک گل‌حصار شناسایی کنند. وی با بیان اینکه با تعقیب خودرو، کامیونت حامل کالای قاچاق به بنگاهی داخل شد، افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی در بررسی از داخل خودروی کامیونت ۱۵۴ دستگاه جاروبرقی، یک‌هزار و 620 عدد قابلمه، ۷۸ دستگاه چرخ گوشت و ۲۸۲ دستگاه لوازم برقی آشپزخانه فاقد مجوز قانونی کشف شد. رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران خاطر نشان کرد: ارزش اقلام کشف شده بنابر اعلام نظر کارشناسان 20 میلیارد ریال برآورد شده است. سرهنگ گودرزی اضافه کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.
دپوی 191 کیلو تریاک در منزل
سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر از کشف 191 کیلو و 800 گرم تریاک دپوشده در یک منزل در عملیات ماموران یگان تکاوری 114 شهرستان بم خبر داد. سرهنگ مهدی توسنگ، اظهارداشت: ماموران یگان تکاوری 114 شهرستان بم با انجام اقدامات اطلاعاتی از دپوی یک محموله موادمخدر در یک منزل واقع در یکی از محله‌های بخش بروات مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. وی افزود: ماموران با شناسایی منزل موردنظر ضمن هماهنگی قضائی در بازرسی از این محل 191 کیلو و 800 گرم تریاک دپو شده در چند اتاق را کشف و در این رابطه 2 متهم را دستگیر کردند. سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضائی، تصریح کرد: مشارکت خوب مردم با پلیس که همچون این مورد قاچاقچیان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشت بسیار مورد تاکید و عاملی است که محیط را برای مخلان نظم و امنیت نا امن می‌سازد.
احتکار محموله روغن در یک انبار
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 14 هزار لیتر روغن صنعتی و روغن موتورهای بنزینی در بازرسی از انباری در شهرستان خمینی‌شهر خبر داد. سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه طرح‌ها و برنامه‌های مقابله با محتکران کالاهای اساسی و موردنیاز مردم با اشرافیت و هوشمندی خود از دپوی تعداد زیادی روغن موتور احتکار شده در یک انبار واقع در حاشیه شهر درچه از توابع شهرستان خمینی شهر مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی از این انبار 14 هزار لیتر روغن صنعتی و روغن موتورهای بنزینی احتکار شده را کشف کردند. جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، ارزش روغن مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر 13 میلیارد ریال اعلام کرد و اظهارداشت: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد محموله روغن مذکور از سال 97 در این انبار دپو شده و آمار آنها نیز در سامانه انبارهای اداره صنعت، معدن و تجارت ثبت نشده بود و براین اساس جرم احتکار کالا برای ماموران محرز شد. مقام انتظامی بیان داشت: در این ارتباط یک نفر دستگیر و به‌همراه پرونده تشکیل شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.
دستگیری 4 قاچاقچی حشیش
جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان‌جنوبي از کشف 81 کیلو حشیش در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: در اين رابطه 4 قاچاقچی موادمخدر دستگير شدند. سرهنگ حسن شجاعی‌نسب اظهارداشت: ماموران انتظامی پاسگاه باقران بیرجند هنگام گشتزني و کنترل خودروهای عبوری در محورهاي فرعی این شهرستان به يک سواری پژو مشکوک و به راننده خودرو با علائم هشداردهنده دستور ایست دادند. وي بيان داشت: ماموران خودرو را متوقف و پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از سواری پژو، 81 کیلوگرم حشیش كه به‌طرز ماهرانه‌اي جاساز شده بود، كشف كردند. جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان‌جنوبي، افزود: ماموران در اين رابطه خودرو را توقيف و 4 متهم دستگیر كردند که به‌همراه پرونده به مراجع قضائي معرفي شدند. سرهنگ شجاعی‌نسب تصريح كرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی به‌صورت شبانه‌روزی تمام حوزه سرزمینی خراسان‌جنوبی را رصد می‌کند و اجازه هیچگونه ناامنی و جولان به برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهد داد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار