| کد مطلب: ۱۰۲۴۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

تعرفه برق
تعرفه برق واحدهای مسکونی بسیار بالا است، چرا باید اداره برق چنین مبالغی را برای مردم صادر کند. آپارتمانی که ما در آن زندگی می‌کنیم از صبح ما در خانه نیستم تا شب، فقط یک یخچال در خانه روشن است ولی قبض برق ما هر سری نزدیک به 230 هزار تومان یا بیشتر می‌آید. هزینه برق چگونه محاسبه می‌شود.
کاشف از تهران
تشکر از پرسنل خدمات مترو
با توجه به تردد زیادی که روزانه در شهر زیر زمینی مترو انجام می‌شود اما وضعیت نظافت مترو بسیار خوب است، از این طریق از پرسنل محترم خدمات مترو تشکر می‌کنیم.
امینی از تهران
بازگشایی مدارس و دانشگاه ها
امیدواریم که زودتر واکسیناسیون دانشجویان و دانش‌آموزان انجام شود تا بتوانند زودتر به کلاس‌های حضوری برگردند تا از نظر آموزشی وضعیت بهتری داشته باشند .
پیرهادی از گرگان
سرقت
از نیروی انتظامی منطقه16 درخواست رسیدگی و سرکشی شبانه به خیابان شهید خالقی‌پور را داریم. زیرا در این منطقه نزدیک به 3 ماه است که شب‌ها سرقت‌های زیادی صورت می‌گیرد و مشکلات زیادی را برای اهالی این محله ایجاد کرده است.
جمعی از اهالی محل از تهران
سد معبر
متاسفانه از چهارراه کیوسک تا استادیوم شهرستان سراوان پیاده رو شده، سد معبر سوپرمارکتی‌ها و ابزارفروشی‌ها. مشکلات زیادی برای اهالی محل و عابران پیاده‌رو ایجاد کرده‌اند. از شهرداری منطقه سراوان درخواست رسیدگی به این موضوع را داریم.
حسینی از سراوان

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار