| کد مطلب: ۱۰۲۴۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد

حمید درخشان:

پرسپولیس مقابل الهلال احساسی بازی نکند

تیم پرسپولیس بعداز حاشیه‌های بسیار برای ادامه رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا راهی عربستان شد. حمید‌درخشان کاپیتان سابق پرسپولیس در خصوص شرایط شاگردان گل‌محمدی صحبت کرد.
درباره بازی پرسپولیس با الهلال چه نظری دارید؟
تاخیر در پرواز نباید عاملی بر ضعف نماینده کشورمان شود. برتری در این مسابقه نیازمند تمرکز بالا و دقت کافی برای برگزاری مسابقه است. دیدار بسیارسختی در انتظار نماینده کشورمان است. باید آمادگی تیم برای تمامی اتفاقات ممکن و غیرممکن حفظ شود تا شرایط به‌سود الهلال نشود.
الهلال به‌نظر می‌رسد از پرسپولیس شناختی مناسب دارد!
جای تردیدی نیست نماینده عربستان همه تلاش خود انجام داده تا با شناخت کافی برابر پرسپولیس بازی کند. کادرپزشکی این تیم همانند نماینده ایران حداکثر سعی خود را برای رساندن تمامی نفرات کلیدی به مسابقه انجام داده و از سویی دیگر مسابقه در حضور تماشاگران حامی تیم عربستان برگزار می‌شود. کادرفنی سرخ‌پوشان باید نقاط قوت و ضعف حریف را به‌دقت شناسایی کنند تا ضمن مهار راه‌های به گل رسیدن حریف، شرایط نفوذ به خط‌دفاعی و دروازه الهلال مورد استفاده قرار گیرد. اصلا نباید رو به بازی احساسی آورد بلکه نیاز داریم منطقی و با فلسفه بازی کنیم. استفاده از تجارب ارزنده گذشته بهترین شیوه برای ضربه‌زدن به الهلال است.
قرداد گل‌محمدی تمدید شد!
یحیی گل‌محمدی با وجود آنکه قرارداد داشت اما با پیشنهاد تمدید از سوی کادر مدیریت باشگاه مواجه شد و تا سه فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد. این اعتمادبه‌نفس او و همکارانش را برای کسب پیروزی بیشتر می‌کند. در مقابل لئوناردو.ژاردیم با انتقادهای زیادی روبه‌رو شده و همواره این نگرانی وجود دارد به خاطر کسب نتیجه نامطلوب برکنار شود. همواره سرمربیان تیم‌های عربی حوزه خلیج‌فارس با آرامش روی نیمکت تیمشان نشستند و دلهره اخراج را همچون سایه‌ای پشت‌سر خود حس کردند. این موضوع باعث دغدغه بیشتر سرمربی پرتغالی الهلالی می‌شود. در صوت شکست خانگی برابر پرسپولیس برکناری‌اش محتمل است. در نتیجه چنین اتفاقی به‌سود نماینده ایران خواهد بود.
و صحبت پایانی؟
نماینده عربستان دو ماه است بازی‌های رسمی خود را آغاز کرده و تنها دیدار رسمی سرخ‌پوشان بازی با استقلال تاجیکستان بوده است. برای شکست الهلال که با دلهره بازی خواهد کرد باید در تقسیم زمان بازی دقت کافی شود چون امکان کشیده شده بازی به ۳۰ دقیقه اضافه وجود دارد و پرسپولیس باید در ۱۲۰ دقیقه کم نیاورد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار