| کد مطلب: ۱۰۲۴۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد

وقتی حق «شهریار» نادیده گرفته شد!

آرمان‌ملی: در حالی‌که مطالبات «علی دایی» با گذشت 9 ماه از صدور رای کمیته استیناف پرداخت نشده، باشگاه سایپا نقل‌وانتقالات خود را ثبت کرده که با اعتراض «شهریار» مواجه شد.
اخراج علی دایی
اردیبهشت‌‌ماه سال 1398 بود که علی دایی از باشگاه سایپا اخراج شد. سرمربی پیشین سایپا پس از اخراج از این باشگاه اظهارکرد: آقای مصطفی مدبر برای من وجود خارجی ندارد و آدم حقیقی‌ای به این اسم نمی‌شناسم. تا جایی‌که ذهن ناقصم یاری می‌کند و او را از زمانی‌که ریاست حراست صداوسیما را داشت، به‌عنوان سردار غفور می‌شناسم.
رای
14 آبان 1398 کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص پرونده علی دایی و باشگاه سایپا صادر کرد. براساس رای کمیته تعیین وضعیت، باشگاه سایپا به پرداخت مبلغ 8 میلیارد و 500 میلیون ریال و همچنین 50/450 درهم امارات بابت اصل خواسته به انضمام مبلغ 213 میلیون و 600 هزار بابت هزینه دادرسی در حق علی دایی در مهلت 30 روزه شده است. بعداز اعتراض باشگاه سایپا به رای کمیته تعیین وضعیت، 17 آذر سال 1399 کمیته استیناف محکومیت باشگاه سایپا را در پرونده سرمربی سابق خود تایید کرد.
بازشدن پنجره
فدراسیون فوتبال، طی نامه‌ای به باشگاه سایپا اعلام کرد پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه بسته شده است. با این حالا به‌نظر می‌رسد سایپایی‌ها بدون اینکه رضایت علی دایی را جلب کنند، با قرار ضمانت در کمیته وضعیت مشکل نقل‌وانتقالاتی خود را حل کرده‌اند. در همین باره علی دایی در گفت‌وگو با «ایسنا»، اظهارکرد: طی هفته‌های اخیر، بهنام ابوالقاسم‌پور، وحید شمسایی و فراز کمالوند با من تماس گرفتند تا رضایت بدهم اما من گفتم هر زمانی حق و حقوق من براساس رای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال پرداخت شد رضایت می‌دهم. از رای کمیته استیناف ٩ ماه می‌گذرد. آیا یک نفر آمد با من صحبت کند؟ بیش از دو سال است که من از باشگاه سایپا طلبکار هستم، در آن زمان دلار ١٢هزار و ۵٠٠ تومان بود اما الان نزدیک به ٢٧ هزار تومان است. وی افزود: چه فرصتی می‌خواهید به سایپا بدهم؟ بیشتر از دو سال صبر کردم بازهم فرصت بدهم؟ ارزش پول من نصف شده است. چرا باید رضایت بدهم؟ دایی در پاسخ به این سوال که آیا سایپا برای بازشدن پنجره نقل‌وانتقالاتی خود در سازمان لیگ چک ضمانت گذشته است یا خیر، گفت: سازمان لیگ نمی‌تواند درباره حق من تصمیم بگیرد و چنین کاری کند. چنین کاری غیرقانونی است. آقایان باید پول من را پرداخت کنند. بیش از دوسال زمان می‌گذرد و پول من را پرداخت نکردند با آقای سراجی هم صحبت کردم و گفتم تا الان کجا بودید؟ وقتی آقای مددی پشت‌سر من در اخبار صحبت می‌کرد و صحبت‌های دروغ را گفت، شما کجا بودید؟ من خودم از حق و حقوقم دفاع می‌کنم و کسی هم کنارم نیست. اول و آخر خدا را دارم و از حق و حقوقم دفاع می‌کنم و با هیچکس هم کاری ندارم. وی ادامه داد: عملکرد من در سایپا مشخص است. مردم همه‌چیز را می‌دانند. آقای سراجی آمد چک شخصی خودش را به من بدهد، من قبول نکردم و گفتم چک شما به چه درد من می‌خورد؟ چک بانکی بیاورد و حق و حقوق من را بدهید تا من رضایت بدهم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار