| کد مطلب: ۱۰۲۴۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد

کوتــاه حوادثــی

کشف تریاک در فرودگاه
فرمانده پلیس فرودگاه‌های آذربایجان ‌شرقی از کشف 4کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک در فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز خبر داد. سرهنگ محسن لریان، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل موادمخدر توسط تعدادی از افراد در یکی از پروازهای خارجی فرودگاه تبریز، شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستورکار قرار گرفت. وی افزود: ماموران فرودگاه، حین کنترل بار مسافران پروازهای خارجی به بار سه نفر از مسافران مشکوک شده و جهت بازرسی به مقر پلیس دلالت دادند. وی ادامه داد: در بازرسی‌های فنی و تخصصی از بار مسافران دستگیرشده در مجموع بیش از 4کیلوو700گرم تریاک که به‌صورت ماهرانه جاسازی شده بود، کشف شد.
دستگیری سارق زن ‌و مرد
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، از دستگیری زن‌ومردی موبایل‌قاپ در غرب تهران خبر داد. سرهنگ جلیل موقوفه‌ای اظهارداشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی واحدهای عملیاتی در غرب تهران فعال بودند که گشت انتظامی کلانتری ۱۰۵ سنایی به یک موتورسیکلت با ۲ سرنشین مشکوک شد. وی افزود: ماموران کلانتری پس از اقدامات اطلاعاتی و گرفتن استعلام از پلاک موتورسیکلت مذکور متوجه شدند، وسیله نقلیه مذکور سرقتی بود و سرنشینان آن سارقان حرفه‌ای غرب تهران هستند. سرهنگ موقوفه‌ای ادامه داد: متهمان پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله متواری شدند که ماموران در یک تعقیب‌وگریز طولانی با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح با شلیک چند تیرهوایی ۲ سارق زن و مرد را بازداشت کردند. رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: ماموران کلانتری در بازرسی بدنی از متهمان ۳ گوشی موبایل سرقتی کشف و سارقان در بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر ۲۰ فقره موبایل قاپی از شهروندان در غرب تهران اعتراف کردند. سرهنگ موقوفه‌ای بیان کرد: پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
کشف محموله موادمخدر
فرمانده انتظامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: در عملیات ماموران انتظامی استان، 417 کیلوگرم ماده‌مخدر تریاک در محور خانمیرزا- بروجن کشف شد. منوچهر امان‌اللهی ادامه داد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ در تهیه و توزیع موادمخدر در استان، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان قرار گرفت. فرمانده انتظامی چهارمحال‌وبختیاری افزود: پس از اخذ مجوز قضائی و انجام تحقیقات، یکدستگاه خودرو پژو حامل موادمخدر و یکدستگاه خودرو پژو اسکورت قاچاقچیان در یک عملیات پلیسی شناسایی و متوقف شدند. وی بیان داشت: در بازرسی از این خودروها 417 کیلو تریاک که به‌طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف و سه قاچاقچی دستگیر شدند. امان‌اللهی در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، گفت: برخورد با توزیع‌کنندگان موادمخدر از برنامه‌های محوری پلیس این استان در سالجاری است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار