| کد مطلب: ۱۰۲۴۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد

خــبـــر

منواکسیدکربن کشته داد
بخاری فاقد دودکش و انتشار منواکسیدکربن جان یک نفر را در شاهین‌شهر گرفت و دو تَن دیگر نیز مسموم شدند. مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: حادثه انتشار گاز منواکسیدکربن به دلیل استفاده از بخاری بدون دودکش در رباط ترک شاهین‌شهر به اورژانس اعلام و یک واحد امدادی اورژانس به محل اعزام شد. غفور راستین افزود: در این حادثه یک مرد ۴۶ ساله جان خود را از دست داد. وی ادامه داد: یک مرد ۸۵ ساله و یک زن ۷۴ ساله نیز براثر استنشاق گاز منواکسیدکربن مسموم و به بیمارستان دلیجان منتقل شدند.
4 کشته در برخورد وانت با پراید
رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی گفت: براثر برخورد وانت آمیکو با سواری پراید در کیلومتر ۲۵ محور فرعی خوسف به ماژان 4 نفر کشته و 4 نفر مصدوم شدند. سرهنگ علیرضا رضایی افزود: این حادثه در تقاطع ماژان به معدن قلعه‌زری روی داد و بلافاصله ماموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند. وی بیان کرد: ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند خودروی وانت آمیکو با پراید برخورد کرده است که براثر این حادثه چهار نفر جان خود را از دست دادند و چهار مصدوم هم با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند. رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی گفت: مصدومان حادثه ابتدا به مراکز درمانی شهرستان خوسف و برای ادامه روند درمان به بیرجند منتقل شدند. وی افزود: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه، رعایت‌نکردن حق تقدم از جانب راننده وانت آمیکو تشخیص داده شده است. سرهنگ رضایی تاکید کرد: شهروندان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب بی‌مورد پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.
۳۰ دستگاه ماینر کشف شد
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، از کشف ۳۰ ماینر که به‌صورت غیرمجاز تهیه و در ساختمان مسکونی استفاده می‌شد، خبر داد. سرهنگ علی ولی‌پورگودرزی گفت: کارآگاهان از نگهداری تعدادی دستگاه ماینر قاچاق در یکی از ساختمان‌های مسکونی در شهرستان لواسان مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند. وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که فردی در محل مسکونی‌اش که یک ساختمان ۵ طبقه بوده تعدادی ماینر و نرم‌افزارهای مخابراتی در این ساختمان نگهداری و استخراج ارز می‌کند. رئیس پلیس امنیت اقتصادی ابراز داشت: پس از تکمیل تحقیقات ضمن هماهنگی قضائی از این مکان بازدید و ۳۰ دستگاه ماینر غیرمجاز کشف شد. این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش این دستگاه‌ها توسط کارشناسان ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
کشف محموله ميلياردي قاچاق
فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی و همزمان با چهارمین روز از هفته ناجا، یک محموله قاچاق به ارزشی بالغ بر 7 ميليارد ريال کشف شد. سردار عبدا... حسنی اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی همزمان با چهارمین هفته ناجا در اجرای طرح ایست و بازرسی به 2 دستگاه تریلی مشكوك شدند و برای بررسی بیشتر هر 2 را متوقف كردند. وي تصريح كرد: در بازرسي از این 2 خودرو 74 حلقه انواع لاستیک‌های خارجی خودروهای سنگین و صدها قلم انواع خوراکی خارجی فاقد هر گونه مجوز گمركي كشف شد. فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه محموله قاچاق از پایتخت به مقصد استان‌های شرقی کشور بارگیری شده بود، افزود: كارشناسان امر، ارزش این محموله را بیش از 7 میلیارد ریال اعلام كردند. به‌گفته سردار حسنی در این عملیات 3 نفر دستگیر که پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار