| کد مطلب: ۱۰۲۴۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

پروتکل بهداشتی
چرا مردم نسبت به کرونا بی‌تفاوت شده‌اند، شرایط روز به روز سخت‌تر می‌شود، امیدوارم پیک ششم کرونا را شاهد نباشیم. مسئولان تمهیداتی بیندیشند تا مردم ساده انگاری در این خصوص نداشته باشند.احدی از تهران
اینترنت
وضعیت اینترنت افتضاح است و از کندی سرعت اینترنت خسته شده‌ایم. در خانه هم دانشجو و هم دانش‌آموز داریم. از مسئولان درخواست رسیدگی به این موضوع را داریم.
محمدزاده از تهران
اجاره خانه
چرا مسئولان به فکر مستاجران نیستند. هر مالکی خودش تعیین می‌کند چقدر اجاره بگیرد. در حال حاضر فقط می‌توانیم اجاره خانه را بدهیم و دیگر چیزی برای خرج ومخارج زندگی نمی‌ماند.
یک شهروند از تهران
قلیان‌سرا
به هر خیابانی که سر می‌زنیم نزدیک به چند قلیان‌سرا است. در این اوضاع کرونایی نباید قهوه‌ها خانه و قلیان‌سراها باز باشند. از مسئولان تقاضا داریم که به این موضوع رسیدگی کنند.
کمالی از تهران
سن ازدواج
در حال حاضر به دلیل مشــکلات مسکن، مالی و هزاران مشکلات دیگر سن ازدواج بالا رفته است و هیچ جوانی در حال حاضر در این برهه از زمان نمی‌خواهد خود را درگیر زندگی و ازدواج کند. جا دارد مسئولان تمهیداتی بیندیشند تا مشکلات مسکن و کار که در وهله اول برای شروع یک زندگی ساده می‌باشد را مهیا کرده تا جوانان ما بتوانند زندگی جدیدی تشکیل دهند.
بیگی از اصفهان

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار