| کد مطلب: ۱۰۲۴۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد

کره‌جنوبی نسبت به ما برتری داشت!

شاگردان اسکوچیچ به‌رغم تساوی خانگی مقابـــل کـــره‌جنوبی هــمچنان صدرنشین رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی هستند. سیدمهدی سیدصالحـــــی در این خصوص صحبت کرد.
درباره توقف ایران برابر کره‌جنوبی چه نظری دارید؟
کره با تغییراتی نسبت به آخرین بازی خود به میدان آمده بود و ایران هم نسبت به بازی با امارات یک تغییر داشت و تهاجمی‌تر وارد زمین شده بود. حریف بازی را بهتر از تیم کشورمان شروع کرد و کنترل میانه میدان را از هافبک‌های ما گرفته بود. بازیکنان ایران بیشتر ناچار به حرکت از کناره‌ها می‌شدند چون ارتباط خطوط میانی و هجومی ایران قطع شده بود. کره در انتقال توپ از دفاع به حمله عملکرد بهتری داشت و در خلق موقعیت بهتر عمل کرد.
برتری با کره‌جنوبی بود یا ایران؟
حریف در مالکیت توپ و تاکتیک‌پذیری تیم برتر زمین بود و در مقابل ایران با خلاقیت بازیکنانش و شوت‌زنی از حریف بهتر بود. با این حال از لحاظ ساختاری ضعف‌هایی داریم و باید برطرف کنیم. شاکله اصلی تیم کشورمان را لژیونرها تشکیل می‌دهند و ناهماهنگی میان بازیکنان وجود دارد. اسکوچیچ و دستیارانش باید تدابیر بهتری بیندیشند چون در دو بازی اخیر نیمه اول را از دست دادیم و در نیمه دوم بهتر شدیم چون مربیان آنالیز خوبی کرده‌اند و نقاط ضعف و قوت را به بازیکنان انتقال داده‌اند.
در مورد ادامه مسابقات چه نظری دارید؟
در میان حریفان تنها کره‌جنوبی چند لژیونر دارد و بازهم قابل‌قیاس با ایران نیست. حریفان به شناخت بیشتری از تیم‌ملی ایران رسیده‌اند و فرصت بیشتری برای هماهنگی دارند. وظیفه اسکوچیچ و همکارانش در کادرفنی ژ دادن راهکارهای مناسب به ملی‌پوشان است تا دقایق بیشتری از مسابقه را در اختیار داشته باشیم. بدون تردید اگر نکات لازم پیش از هر مسابقه به بازیکنان منتقل شود آنها برای کسب نتیجه مورد انتظار آمادگی بیشتری دارند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار