| کد مطلب: ۱۰۲۴۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد

نگفته‌ام امسال خداحافظی می‌کنم

کاپیتان تیم فوتبال نساجی گفت: هیچ‌وقت نگفته‌ام امسال از فوتبال خداحافظی می‌کنم و اگر قرار به چنین تصمیمی باشد آن را در صحفه شخصی خود اعلام خواهم کرد.
آخرین سال؟
مسعود شجاعی در مورد اینکه پس از حضورش در نساجی صحبت‌هایی مطرح شد مبنی براینکه آخرین سال فوتبال خود را پشت‌سر خواهد گذاشت، عنوان کرد:‌ من چنین صحبتی نکردم. و هیچ‌وقت نگفتم امسال سال آخرم است اگر قرار به چنین اتفاقی باشد از طریق صفحات شخصی‌ام حتما این موضوع را عنوان خواهم کرد تا قبل از اینکه سایر افراد بدانند خودم اطلاع‌رسانی کنم. اما هرگز از چنین جمله‌ای استفاده نکرده‌ام.
تیم نساجی
کاپیتان نساجی درباره حضورش در این تیم گفت: واقعیت است که نساجی تیمی ریشه‌دار و قدیمی است و هواداران خیلی خوبی دارد اما با صراحت می‌گویم یکی از مهم‌ترین دلایل انتخاب این تیم حضور ساکت الهامی در نساجی است. وی از مربیان بادانش با بارفنی بالا در فوتبال کشورمان است و دوست داشتم باردیگر با الهامی کار کنم. نساجی از لحاظ اخلاقی و فنی تیم فوق‌العاده‌ای است.
دیدار با کره‌جنوبی
کاپیتان سابق تیم‌ملی فوتبال کشورمان در مورد دیدار شاگردان دراگان اسکوچیچ مقابل کره‌جنوبی اظهارداشـت:‌ بازی خوبی بود. شاید نظردادن من خیلی جالب نباشد و فقط می‌توانم برای تیم‌ملی آرزوی موفقیت کنم. همه بازیکنانش در بهترین شرایط کیفی هستند و همه آنها در باشگاه‌های خود بهترین عملکرد را دارند. امیدوارم تیم‌ملی با «اسکوچیچ» به جام‌جهانی صعود کند.
کنایه؟
شجاعی در خصوص اینکه ظاهرا با کنایه نسبت به تیم‌ملی صحبت می‌کند و آیا موافق انتقادات مطرح شده نسبت به اسکوچیچ با توجه به عملکرد این مربی و کسب 10 برد و یک مساوی در 11 مسابقه گفت: کجا با کنایه حرف زدم؟ با صراحت و خیلی روشن و واضح حرف زدم و برای تیم‌ملی و سرمربی‌اش آرزوی موفقیت کردم. وی افزود: مهم این است تیم‌ملی در راه درست قرار بگیرد و کار خود را درست انجام بدهد تا نتیجه بگیرد. امیدوارم چنین اتفاقی برای تیم‌ملی رخ بدهد. کاپیتان سابق تیم‌ملی در خصوص اینکه برخلاف انتقادات مربیانی مثل جواد نکونام و حمید مطهری طرفداران اسکوچیچ اعتقاد دارند نتایج تیم‌ملی با وی مثبت بوده و یک تساوی مقابل کره نتیجه بدی نیست، عنوان کرد: همیشه در هر دوره‌ای سرمربی تیم‌ملی موافقان و مخالفانی داشته‌ اما در جایگاهی نیستم که به‌عنوان یک بازیکن در این مورد؛ نظر بدهم. نکونام و مطهری مسائل را بهتر از من می‌دانند و نظر خودشان را گفته‌اند مربیان باید در مورد عملکرد اسکوچیچ نظر بدهند.
خداحافظی از تیم‌ملی
شجاعی در پاسخ به این سوال که آیا پس از جدایی‌اش از تیم‌ملی بحثی برای برگزاری بازی خداحافظی وی مطرح شده است، اظهار داشت: آدمی هستم که هیچ‌وقت در هیچ زمینه‌ای از کسی توقع ندارم درباره بازی خداحافظی‌ام در این شرایط فدراسیون توقعی نیست. دعوت به تیم‌ملی هم سلیقه سرمربی است و در هر دوره‌ای برخی بازیکنان دعوت می‌شوند یا نمی‌شوند. قطعا سلیقه اسکوچیچ هم این بوده که من در کارش جایی نداشته باشم اما به‌نظرش احترام می‌گذارم و کارم را انجام می‌دهم اگر قسمت باشد روزی در تیم‌ملی خواهم بود در غیر این‌صورت همچنان برای تیم‌ملی آرزوی موفقیت دارم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار