| کد مطلب: ۱۰۲۴۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد

خــبـــر

کشف لوازم برقی صنعتی قاچاق
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ازکشف محموله لوازم برقی صنعتی قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در بازرسی از انبار یک باربری خبر داد. سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی اصفهان از دپوی محموله‌ای کالای قاچاق درانبار یک باربری مطلع و پس از هماهنگی‌های لازم به محل اعزام شدند. وی افزود: از باربری مذکور بازرسی شد که 25 کارتن لوازم برقی صنعتی از نوع کلید اتوماتیک برقی خارجی کشف شد که مالک انبار مدارک گمرکی و مربوطه را ارائه نداد. جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه 5 میلیارد ریال اعلام شده است. سرهنگ هاشمی‌فر با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه و تحویل او به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با مفسدان اقتصادی جامعه و برهم‌زنندگان نظم جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه فعالیت و جولان به آنان نخواهد داد.
توقيف كاميون حامل پارچه قاچاق
فرمانده انتظامي استان مرکزی از توقيف يكدستگاه كاميون حامل 10 ميليارد ريال پارچه قاچاق در عمليات پليس در يكي از محورهاي مواصلاتي شهرستان شازند خبر داد. سردار حسن مفخمي‌شهرستاني بيان داشت:‌ در تشديد مبارزه با قاچاق كالا، ماموران انتظامي شهرستان شازند در يكي از محورهاي مواصلاتي، یک كاميون حامل بار قاچاق را شناسايي و متوقف كردند. وي افزود: طي عملياتی اين خودرو متوقف و مورد بازرسي قرار گرفت كه در اين عمليات تعداد 192طاقه انواع پارچه قاچاق كشف شد. فرمانده انتظامی استان مركزي اضافه كرد:‌ در ارزيابي كارشناسان اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز ،‌ ارزش کالاهاي مکشوفه بيش از 10 ميليارد ريال برآورد شد. سردار مفخمي‌شهرستاني خاطرنشان كرد:‌ فرد دستگيرشده در اين عمليات با تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.
سرقت در پوشش کادر درمان
فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به‌وقوع سرقت از چند شهروند گیلانی با پوشش کادردرمان از شناسایی و دستگیری سارقان این پرونده در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد. سردار عزیزا... ملکی اظهارداشت: در پی وقوع چند فقره سرقت تحت پوشش کادردرمان در شهرستان‌های سیاهکل، انزلی و لاهیجان با توجه به اهمیت موضوع پیگیری این پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت. وی با بیان اینکه سارقان با پوشش ماسک و دستکش به بهانه گرفتن فشارخون و تست کرونا به مردم مراجعه و به شکل غافلگیرانه اقلام با ارزش آنها را به سرقت می‌بردند، افزود: یکی از سارقان این پرونده با اشرافیت اطلاعاتی در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و تلاش برای دستگیری متهم دیگر این پرونده ادامه دارد. رمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه وزارت بهداشت مکرر اعلام کرده که به هیچ وجه تیمی برای انجام تست و تزریق واکسن کرونا و گرفتن فشارخون به درب منازل و واحدهای صنفی اعزام نمی‌شود، تصریح کرد: هرگونه مراجعه به درب منازل و واحدهای صنفی تحت عنوان تزریق واکسن و انجام تست کرونا شگردی برای سرقت است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار