| کد مطلب: ۱۰۲۴۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد

کوتــاه حوادثــی

قتل زن ۴۵ ساله
فرمانده انتظامی بندرگز با اشاره به قتل زنی ۴۵ ساله در این شهرستان، گفت: تلاش‌ها برای دستگیری قاتل ادامه دارد. سرهنگ مهدی مهدوی‌نیا اظهارکرد: به‌دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشف جسد در یک منزل مسکونی در بندرگز، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی شهرستان به محل اعزام شدند. وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد زنی ۴۵ ساله براثر برخورد جسمی سخت به سرش به قتل رسیده است. فرمانده انتظامی بندرگز با اشاره به رصد سرنخ‌های موجود در این پرونده توسط ماموران، گفت: تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این جنایت ادامه دارد.
کشف 155 کیلو تریاک
فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف 155 کیلو تریاک طی عملیاتی هدفمند در شهرستان علی‌آبادکتول خبر داد. سردار سعید دادگر، اظهارداشت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از سوداگران مرگ در شهرستان علی‌آبادکتول شدند. وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی و با همکاری پلیس علی‌آبادکتول از منزل متهم بازدید و 155 کیلو تریاک که به‌طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف کردند. فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: در این عملیات یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد. سردار دادگر تصریح کرد: مقابله با قاچاقچیان موادمخدر همواره از اولویت‌های پلیس بوده و نیروی انتظامی قاطعانه و برابر قانون با اینگونه افراد برخورد خواهد کرد.
توقیف پژو حامل موادمخدر
فرمانده انتظامي شهرستان ریگان از کشف 180 کیلو تریاک و 106 کیلو حشیش در عملیات مشترک با پلیس مبارزه با موادمخدر استان و پلیس شهرستان بم خبر داد. سرهنگ اسحاق دریجانی اظهارداشت: ماموران پلیس در پی کسب خبری مبنی بر عبور یک محموله سنگین موادمخدر از ریگان، طی عملیاتی با همکاری پلیس موادمخدر مرکز استان و پلیس بم وارد عمل و به‌صورت نامحسوس در محور اصلی شهرستان مستقر شدند. وی افزود: ماموران هنگام کنترل محور ریگان- ایرانشهر به یکدستگاه خودروی پژو 405 مشکوک و به آن دستور ایست دادند که در پی افزایش سرعت و فرار این خودرو، ماموران با تعقیب و مراقبت ضربتی و در نهایت با شلیک دقیق به لاستیک ها موفق شدند این خودرو را متوقف کنند. فرمانده انتظامي شهرستان ریگان تصریح کرد: در این عملیات ماموران ضمن دستگیری یک متهم در بازرسی از این خودرو 180 کیلو و 950 گرم تریاک و 106 کیلو حشیش کشف کردند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار