| کد مطلب: ۱۰۲۴۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

واکسن آسترازنکا
برای تزریق دوز دوم واکسن آسترازنکا به مشکل برخوردیم، از مسئولان محترم خواهشمندیم که به این امر مهم که مربوط به سلامت مردم است توجه ویژه‌ای داشته باشند.
احمدی ازکرج
تقاضا از معلمان
باتوجه به‌ آنلاین بودن کلاس‌های آموزشی و درک کمتر دانش‌آموزان از مباحث جدید درسی از معلمان محترم تقاضامندیم که با صبر و حوصله بیشتری تدریس کنند.
عباسی از شهریار
سهام عدالت
از طرف بانک مرکزی اعلام کردند که به سهامداران سهام عدالت وام تعلق خواهد گرفت، ولی متاسفانه هیچ وامی تعلق نگرفت. وقتی هم که به بانک‌ها مراجعه می‌کنیم اعلام می‌کنند که هیچ گونه بخشنامه‌ای برای ما صادر نشده است.
اصغری از تهران
قیمت آب معدنی
یک آب معدنی کوچک‌ نیم لیتری 5 هزار تومان شده است. هر روز خبر گرانی یک کالا اعلام می‌شود. مردم واقعا دیگر نمی‌توانند گرانی را تحمل کنند، امیدوارم دولت جدید بیشتر به فکر مردم که سخت در فشارند، باشد.
یک شهروند از تهران
اجاره خانه
با این وضعیت اجاره‌ها و میزان حقوق دریافتی ما نمی‌توانیم خانه‌ای اجاره کنیم. در این گرانی، مستاجرها چه باید بکنند تا بتوانند خانه اجاره کنند. تقاضا دارم راهی جلوی پای ما بگذارید.
همتی از تهران
اینترنت
قطعی و کندی اینترنت شرایط ما را برای حضور در کلاس‌های درس سخت کرده است. معلم و استاد در حال درس دادن هستند که اینترنت قطع می‌شود و از کلاس خارج می‌شویم و بعد معلم برای ما غیبت می‌زند.
حسنی از اسلامشهر
گرانی بخاری
با نزدیک شدن به فصل سرما قیمت بخاری خیلی گران شده است. قیمت یک بخاری زیر دو میلیون تومان نیست. لوازم ضروری منزل از یخچال و گاز گرفته تا بخاری بسیار افزایش قیمت داشته است. فکری به حال این مشکلات بشود.
یک شهروند از تبریز

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار