| کد مطلب: ۱۰۲۴۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد

نباید کره‌جنوبی را دست‌کم بگیریم

تیم‌ملی کشورمان در دیداری حساس در مقدماتی جام‌جهانی به مصاف کره‌حنوبی خواهد رفت. بهزاد داداش‌زاده کارشناس فوتبال در این خصوص صحبت کرد.
در مورد دیدار ایران با کره‌جنوبی جه نظری دارید؟
دیدار سختی را در پیش داریم. کره‌جنوبی همیشه حریف سرسختی برای تیم‌ملی فوتبال کشورمان مشکل‌ساز بوده و همیشه این ۲ تیم، همیشه بازی‌های باکیفیتی را به نمایش گذاشتند. کره‌جنوبی و ایران جزو تیم‌های قدرتمند در آسیا هستند. هر تیمی بتواند برنده شود، ۸۰ درصد از راه صعود به جام‌جهانی را طی کرده است. ما در صدرجدول گروه قرار داریم و میزبان هم هستیم، همه اینها می‌تواند فاکتور خوبی باشد.
تماشاگران غایب هستند!
ای‌کاش تماشاگران هم در ورزشگاه حضور داشتند تا بتوانیم بعداز حدود ۲ سال، از حضور آنها بهره ببریم. کره‌جنوبی تیمی سرعت و فوق‌العاده است. تیم‌ملی فوتبال کشورمان از هماهنگی خوبی برخوردار است و بایکنانی با کیفیتی در اختیار داریم. بزرگترین مشکلمان در خط دفاع است و باید آن را تقویت کنیم.
به‌نظر شما ستاره این دیدار کدام بازیکن خواهد بود؟
نمی‌توان گفت که چه بازیکنی ستاره است. در تیم‌ملی فوتبالمان ۱۱ ستاره داریم و همه از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. ما فقط یک تیم در نیمکت داریم که این مزیتی بسیار خوبی برایمان است. این تیم یکی از بهترین تیم‌ملی‌ چند سال اخیر است. بازیکنان تیم‌ملی چند سال کنار هم بازی کردند و یکدیگر را به‌خوبی می‌شناسند. در تیم‌ملی همه یکدل هستند که به موفقیت برسیم. امیدوارم بردهایمان تداوم داشته باشد. باید دید که در هر ۲ تیم، کدام بازیکن می‌تواند ستاره باشد و گره بازی را در بیاورد.
آیا کره‌جنوبی می‌تواند مقابل تیم‌ملی کشورمان به برتری برسد؟
هیچ چیزی در فوتبال غیرقابل پیش‌بینی نیست. شاید کره توانست شگفتی کند و در کشورمان ما را شکست دهد. نباید کره‌جنوبی را دستکم بگیریم. همه بازی‌ها برایمان، حکم فینال را دارد. باید با قدرت بازی را شروع کنیم و گل اول را بزنیم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار