| کد مطلب: ۱۰۲۳۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

تکذیب خروج اکبر خرمدین از زندان
باشگاه خبرنگاران وابسته به صداوسیما نوشت: اخیرا خبری مبنی بر بستری شدن اکبر خرمدین در بیمارستان منتشر شده، اما طبق پیگیری‌ها مشخص شد که وی در زندان به سر می‌برد.
پرستو صالحی از ایران رفت
پرستو صالحی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران که پیشتر در سریال محبوب «زیر آسمان شهر» نقش بهناز خواهد بهروز پیرپکاجکی را بازی کرده بود، با انتشار یک استوری اینستاگرامی خبر از مهاجرتش داد ونشت « گاهی برای بودن باید رفت... سخت بود دل کندن، خیلی سخت.»
واکنش به سخنرانی‌های اخیر
مدیرعامل بنیاد باران و از چهره‌های نزدیک به خاتمی در مورد سخنرانی‌های اخیر سران اصلاحات واکنش نشان داد. جواد امام گفت: «به نظر من دو بحث سخنرانی آقای خاتمی و کروبی را باید مستقل از هم دید چون آقای خاتمی در حصر نیستند. درست است که برای او هم محدودیت‌هایی بوده اما به هرحال حصر نیستند و این دو سخنرانی هم جدای از هم بوده است.»
صبحانه ضرغامی با آذری‌جهرمی
عزت‌ا... ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، در حساب توئیتر خود نوشت: «صبحانه با مهندس جهرمی وزیر جوان سابق! در حوزه‌های مورد علاقه‌ من ورود دارد. اهل گردشگری، مرمت (دفتر وزیر ارتباطات) و سر و کله زدن با جوانان در دنیای واقعی و مجازی است‌.
خرید بازیکن آمریکایی در قم!
تیم بسکتبال شیمیدر قم یک بازیکن آمریکایی جذب کرد. ارنست فرانکلین زیگلر، فوروارد آمریکایی که سابقه بازی در مسابقات دانشگاه‌های آمریکا، NCAA را در کارنامه دارد، به شیمیدر قم پیوست و این تیم را از شروع لیگ برتر باشگاه‌های کشور همراهی خواهد کرد. زیگلر سابقه بازی در لیگ کشور‌های جمهوری چک، لوکزامبورگ، انگلستان و رومانی را نیز دارد.
تجمع کارمندان ورزش تهران
تعدادی از کارمندان ادارات ورزش‌و‌جوانان استان تهران در واکنش به شرایط قراردادی و عدم دریافت حقوق، مقابل وزارت ورزش‌و‌جوانان تجمع کردند. شرایط قراردادی و همچنین عدم دریافت حقوق طی چند ماه گذشته باعث شد تا تعدادی از کارمندان ادارات ورزش‌و‌جوانان استان تهران در حوزه‌ها و شهرستان‌های مختلف این استان ظهر یکشنبه مقابل ساختمان شماره یک وزارت ورزش تجمع کنند.
منصوریان به کرونا مبتلا شد
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به کرونا مبتلا شد. در شرایطی که اردوی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان دیروز در تهران به اتمام رسید، شوک عجیبی به نفتی‌ها وارد شد. علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال صنعت آبادان به ویروس کرونا مبتلا شده است و طبق نظر پزشکان باید ۲۱ روز در قرنطینه بماند.
لبنان به هواپیمای وزیرخارجه سوخت نداد
امز القاضی، خبرنگار شبکه الجدید لبنان، می‌گوید اطلاعاتی دارد که نشان می‌دهد فرودگاه بیروت به بهانه تحریم‌ها از سوخت‌رسانی به هواپیمای حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران، خودداری کرده و هواپیما برای دریافت سوخت به دمشق رفته. وزارت خارجه کشورمان در برابر این ادعا هنوز موضعی نگرفته است.
تجمع کارگران هفت‌تپه
جمعی از کارگران نیشکر هفت‌تپه با تجمع مقابل استانداری خوزستان در اهواز، خواهان رسیدگی به مطالباتشان شدند. کارگران هفت‌تپه خواستار دریافت سه ماه حقوق معوق خود، بازگشت به کار کارگران اخراج ‌شده و همچنین تعیین‌تکلیف واگذاری این شرکت هستند. «عدنان غزی» فرماندار شوش گفته هفته آینده در جلسه‌ای که توسط سران سه قوه برگزار می‌شود، مطالبات کارگران هفت‌تپه مطرح و در مورد وضعیت واگذاری این شرکت تصمیم‌گیری می‌شود.
ایران و کره جنوبی؛ بدون تماشاگر
بعد از حدود یک ماه اطلاع رسانی و ابراز امیدواری مسئولان فدراسیون فوتبال برای حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار ایران و کره جنوبی، در فاصله ۴۸ ساعت تا این دیدار، حضور تماشاگران در این دیدار لغو شد. فدراسیون فوتبال اعلام کرد: «دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان برابر کره جنوبی از رقابت‌های مرحله نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، روز سه شنبه ۲۰ مهرماه، راس ساعت ۱۷ بدون حضورتماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.»
دستگیری جنجالی‌ترین متهم
فردی که خود را کارمند یکی از نهاد‌های امنیتی معرفی و به این وسیله از تعدادی از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، در قم دستگیر شد. رئیس پلیس آگاهی استان گفت: متهم ۴۱ ساله با انجام مانور متقلبانه و ادعای گرفتن وام کم بهره، مبالغی را از برخی افراد دریافت کرده و متواری شده بود. سرهنگ قهرمان پور افزود: متهم در شهر‌های مختلف از جمله محمودآباد مازندران، زنجان، کرج، تهران، اصفهان و مرکزی تردد داشته و در حال کلاهبرداری به روش‌های مختلف بوده است.
حاضرم به جبلی مشاوره بدهم
رئیس پیشین صداوسیما گفت: بنده مسئولیتی در رسانه ملی نخواهم داشت اما اگر رئیس جدید مشورت بخواهد دریغ نخواهم کرد. محمد سرافراز در توئیترش نوشت: بنده مسئولیتی در رسانه ملی نخواهم داشت اما اگر رئیس جدید مشورت بخواهد دریغ نخواهم کرد. چگونه می‌توان این رسانه را مستقل، مرجع، الگو، چابک، کارآمد، موثر و فسادستیز کرد؟ تا ناظری فراقوه‌ای برای نهادهای حاکمیتی و زبان گویای اقشار مردم و نخبگان شود؟ دشوار اما شدنی است.
علی دایی چرا بستری شد؟
علی دایی به منظور عمل جراحی کیسه صفرا در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد. او در پستی اینستاگرامی دلیل بستری شدنش را نوشت: «تشکر می‌کنم از همه شما مردم بزرگوار که جویای حال من بودید. علت عمل جراحی من بر‌می‌گرده به بازی‌های آسیایی ۱۹۹۴ هیروشیما و ضربه بسیار بدی که دروازه‌بان بحرین به شکم من وارد کرد و طحالم به شدت آسیب دید و در ژاپن جراحی شدم. یک‌سال بعد مجددا مجبور به عمل جراحی شدم و این بار سومه که از همان ناحیه مورد عمل جراحی قرار گرفتم و خداروشکر در حال حاضر خوب هستم.»
تجمع مالکان مسکن مهر پردیس
جمعی از مالکان مسکن مهر پردیس مقابل وزارت مسکن و شهرسازی دست به تجمع زدند. نماینده مالکان معترض مسکن مهر در پروژه خانه‌سازان صفه اظهار داشت: با توجه به اعلام رسمی تحویل واحدهای مسکن مهر پروژه صفه در اردیبهشت ماه، مالکان این پروژه اقدام به تسویه حساب و دریافت دفترچه قسط کردند، اما متوجه شدند واحدها با پیشرفت 80 درصدی اعلام تحویل شده است. وی ادامه داد: قرار بود نواقص بلوک‌ها جهت تحویل رفع شود که متاسفانه انجام نشد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار