| کد مطلب: ۱۰۲۳۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد

کوتــاه حوادثــی

بازداشت زن موادفروش
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری یک زن موادفروش و کشف ۹ کیلو و ۴۵۰ گرم تریاک خبر داد. عبدالوهاب حسنوند اظهارکرد: با شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر فروش موادمخدر توسط یک زن در غرب تهران، تیمی از ماموران پایگاه ششم این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند. وی با اشاره به اینکه مخفیگاه متهم در غرب تهران شناسایی شد، عنوان کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و ۹ کیلو و ۴۵۰ گرم تریاک در این محل کشف شد. رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: این زن موادفروش که از توزیع‌کنندگان سابقه‌دار در غرب پایتخت است پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شد.
توقیف كالاي قاچاق
فرمانده انتظامی استان فارس از کشف لوازم يدكي خارجی قاچاق به ارزش 60 ميليارد ريال در بازرسی از یکدستگاه کامیون در شهرستان لارستان خبر داد. سردار رهام‌بخش حبيبي بيان كرد: ماموران انتظامي پاسگاه چهاربركه شهرستان لارستان حين گشت‌زني و كنترل خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي به یکدستگاه کامیون حامل بار كه در كنار يك مجتمع خدمات رفاهي پارك بود مشكوك و آن را مورد بررسی قرار دادند. وي با بيان اينكه راننده از حضور ماموران مطلع و متواري شده بود، عنوان داشت: كاركنان انتظامي پس از هماهنگي با مقام قضائي كاميون را براي بررسي بيشتر به مقر انتظامي دلالت دادند. فرمانده انتظامی استان فارس با بيان اينكه در بازرسی از این کامیون، 8 هزار و 55 عدد انواع قطعات تزئینی خودرو، ۱۰۵ انواع قطعات یدکی و ۸۰ عدد توپ تنیس خارجي قاچاق و فاقد مجوز گمرکی کشف شد، گفت: تلاش براي شناسايي و دستگيري راننده ادامه دارد. سردار حبيبي با بیان اینکه مقابله شبانه‌روزی با فعالیت قاچاقچیانی که باعث اخلال در نظام اقتصادی و تولید داخل می‌شوند با جديت ادامه دارد، گفت: شهروندان هرگونه فعالیت غیرقانونی افراد را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع‌رسانی کنند.
کشف موتورسیکلت سرقتی
رئیس بازرسی پلیس راهور فاتب از کشف موتورسیکلت سرقتی در حین گشتزنی‌های عوامل منطقه ۵ پلیس راهور تهران بزرگ در محدوده پایانه غرب و دستگیری سارق آن خبر داد. یوسف داورجمال گفت: عوامل گشتی منطقه ۵ پلیس راهور تهران بزرگ، حین اعمال گشتزنی در محدوده پایانه غرب به یکدستگاه موتورسیکلت مشکوک و به راکب آن دستور ایست می‌دهند. داور جمال ادامه داد: پس از توقف و توضیحات راکب موتورسیکلت و بیان سخنان متناقض و استعلام به‌عمل آمده از این موتورسیکلت مشخص شد موتورسیکلت مذکور دارای سابقه سرقت است. وی افزود: به محض اینکه مشخص شد موتورسیکلت سرقتی است راکب آن قصد متواری‌شدن داشت که با ممانعت کارکنان منطقه ۵ پلیس راهور فاتب سارق دستگیر و و با حضور عوامل انتظامی موتورسیکلت مکشوفه به‌همراه راکب آن پس از تنظیم صورتجلسه‌ای تحویل کلانتری شد تا پس از سیر مراحل قانونی به‌دست صاحبش برسد. داورجمال از شهروندان خواست تا با مشاهده خودرو یا موتورسیکلتی که مدتی است رها شده و صاحب آن را نمی‌شناسند حتما با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل نموده تا همکاران بنده بتوانند پس از استعلام در صورت سرقتی‌بودن و پس از سیر مراحل قانونی، خودرو را به مالک آن تحویل دهند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار