| کد مطلب: ۱۰۲۳۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد

خــبـــر

فروشنده مجازی «سلاح جنگی» دستگیر شد
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عامل فروش سلاح جنگی در فضای‌مجازی خبر داد. سرهنگ راستی ظهارداشت: خبری در خصوص فروش سلاح جنگی در فضای‌مجازی دریافت و با انجام تحقیقات پلیسی هویت این فرد شناسایی شد. وی گفت: با اخذ دستور قضائی، متهم در حالی‌که قصد جابه‌جایی سلاح را داشت در مخفیگاهش در حوالی شهر حسن‌آباد دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل شد. وی افزود: در بررسی مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح جنگی به‌همراه 2 خشاب، 10 عدد فشنگ جنگی، 18 عدد فشنگ سلاح شکاری ، 2 قبضه سلاح سرد و یک عدد شوکر کشف و ضبط شد. رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت تهران با اشاره به اینکه متهم اعلام کرد سلاح را از استان‌های غربی کشور تهیه کرده است، خاطرنشان کرد: تلاش ماموران این پلیس برای بررسی ابعاد بیشتر این پرونده کماکان ادامه دارد. گفتنی است متهم برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.
جاساز لیفتراک زیربار خرما
فرمانده انتظامی كازرون از توقیف یک كاميون حامل بار خرما و کشف یکدستگاه لیفتراک خارجی به ارزش 20 میلیارد ریال خبر داد. سرهنگ اسماعیل زراعتیان، بيان كرد: در راستای مقابله با ورود کالاهای ترانزیتی و قاچاق، ماموران انتظامی كازرون حین کنترل محورهای مواصلاتی به یکدستگاه کامیون حامل بار خرما مشكوك و آن را براي بررسي بيشتر متوقف كردند. وي افزود: ماموران در بازرسي از اين خودرو موفق شدند يكدستگاه ليفتراك خارجي قاچاق كه به‌طرز بسيار ماهرانه‌اي زيربار خرما جاسازي شده بود، كشف كنند. فرمانده انتظامی كازرون با بيان اينكه ارزش محموله کشف شده بنا به‌نظر کارشناسان 20 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه راننده دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.
دستگیری سارق حرفه‌ای
فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار و اعتراف وی به 32 فقره سرقت در شهرستان گرگان خبر داد. سردار سعید دادگر اظهارداشت: در پي وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در برخی از نقاط شهرستان گرگان، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت. وی افزود: ماموران در این رابطه تحقیقات خود را آغاز و با بررسی‌های میدانی و اقدامات پلیسی و هماهنگی قضائی طی یک عملیات هدفمند پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار شدند. این فرمانده انتظامی، تصریح کرد: سارق در تحقیقات صورت گرفته به 32 فقره سرقت موتورسیکلت و زورگیری از شهروندان اعتراف کرد. وی در پایان با اشاره به دستگیری 2 مالخر در این عملیات خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.
کشف 29 هزارلیتر گازوئیل
فرمانده انتظامي عنبرآباد از توقيف یکدستگاه تانکر حمل سوخت و کشف 29هزارلیتر گازوئیل قاچاق در عملیات پلیس اين شهرستان خبر داد. سرهنگ رضا فیروزبخت، اظهارداشت: ماموران پاسگاه انتظامی بخش «جبال بارزجنوبی» اين شهرستان هنگام کنترل خودروها در محور های روستایی به یکدستگاه تانکر حمل سوخت مشکوک شده و آن را متوقف کردند. وی افزود: ماموران پس از بررسی‌های لازم در بازرسی از این تانکر حمل سوخت 29 هزارليتر گازوئیل قاچاق را کشف و در این رابطه یک نفر را دستگیر کردند. فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد با تاکید بر عزم جدی پلیس برای مبارزه با قاچاق سوخت، بيان داشت: با تشکیل پرونده در این رابطه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
34 دستگاه ماینر کشف شد
فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف 34 دستگاه ماینر قاچاق به ارزش 11 میلیارد ریال در شهرستان مینودشت خبر داد. سردار سعيد دادگر، اظهارداشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی «پاسگاه چهل‌چای» مینودشت، محل نگهداری دستگاه‌های استخراج ارزدیجیتال در یک شرکت غیرفعال شناسایی و موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت. وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل مورد نظر، موفق به کشف 34 دستگاه ماینر قاچاق شدند. فرمانده انتظامي استان گلستان تصریح كرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده 11 میلیارد ریال برآورده شده كه در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد. سردار دادگر در پایان از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك به‌خصوص فعاليت ماينرهاي غيرمجاز، مراتب را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار