| کد مطلب: ۱۰۲۳۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد

خبـــر

رئیسی به استان فارس می‌رود
سید ابراهیم رئیسی قرار است طی هفته جاری به استان فارس سفر داشته و با مردم شهید پرور و نخبه استان فارس دیدار کند. رئیس جمهور علاوه بر حضور در میان آحاد مختلف جامعه، بازدیدی هم از طرح‌های عمرانی، اقتصادی و… استان فارس خواهد داشت و شورای اداری استان فارس نیز با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد. با توجه به ٢٠ مهر و یاد روز حافظ، رئیس جمهور در این روز سفری به استان فارس خواهد داشت. حجت الاسلام رئیسی پیش تر به استان همجوار فارس، بوشهر سفر کرده و یکی از اصلی‌ترین مشکلات مشترک دو استان فارس و بوشهر را راه‌آهن شیراز بوشهر عنوان کرده و ابراز امیدواری کرده بود این طرح به سرعت به سرانجام برسد.
جلسه کمیسیون امنیت ملی
با سران قوا
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت که کمیسیون امنیت ملی در آینده نزدیک با سران سه قوه جلسه خواهد داشت. محمود عباس زاده مشکینی، در رابطه با «محوریت جلسه این کمیسیون با دبیر شورای عالی امنیت ملی» گفت: موضوعاتی که در جلسه مشترک با آقای شمخانی مطرح می‌شود عموما موضوعات مرتبط با موارد امنیت ملی و سیاست خارجی است، احتمالا مسائل افغانستان، قفقاز و مباحث مربوط به تحرکات برخی از کشورهای بیگانه و فرا منطقه‌ای در اطراف جمهوری اسلامی ایران در این جلسه مورد بحث باشد او در پاسخ به این سوال که آیا در این جلسه در رابطه با ایجاد تغییرات در طرح اقدام راهبردی و مذاکرات ایران و عربستان هم بحث می‌شود، بیان کرد: بله در رابطه با این طرح و مسائل مربوط به برجام و آخرین پیغام‌های اروپایی‌ها در این جلسه، گفت و گو خواهد شد.
انتخاب هیات رئیسه کمیسیون «طرح صیانت»
اعضای هیات رئیسه کمیسیون مشترک طرح صیانت مشخص شدند که بر این اساس رضا تقی پورانوری نماینده تهران به عنوان رئیس، سیدعلی یزدی خواه دیگر نماینده مردم تهران به عنوان نایب رئیس اول و حسن نوروزی نماینده رباط کریم و بهارستان به عنوان نایب رئیس دوم انتخاب شدند. همچنین لطف اله سیاه کلی نماینده قزوین، آبیک و البرز به عنوان سخنگو و بیژن نوباوه وطن نماینده تهران و مهرداد ویس کرمی نماینده خرم‌آباد و چگنی به ترتیب دبیران اول و دوم این کمیسیون شدند.
انتصاب‌های جدید
در حزب اعتمادملی
الیاس حضرتی، دبیرکل حزب اعتماد ملی در احکامی جداگانه اسماعیل گرامی‌مقدم را به عنوان قائم‌مقام و محمدصادق جوادی‌حصار را به عنوان سخنگوی حزب اعتماد ملی منصوب کرد. همچنین مهران فرجی به‌عنوان رئیس کمیته روابط عمومی و تبلیغات، محمد گلزاری به‌عنوان سرپرست دفتر فرهنگی و رضا امیدوار تجریشی به‌عنوان سرپرست کمیته مالی و پشتیبانی منصوب شدند.
اقدام تحریک‌آمیز آذربایجان
جمهوری آذربایجان در ادامه اقدامات تحرک‌آمیز در دریای خزر رزمایش برگزار می‌کند. وزارت دفاع جمهوری آذربایجان از برگزاری رزمایش نیروی دریایی این کشور با هدف محافظت از زیر‌ساخت‌های حیاتی باکو در دریای خزر خبر داد. این رزمایش سه روزه از امروز (دوشنبه) آغاز می‌شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار