| کد مطلب: ۱۰۲۳۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد

بهترین تیم‌‌ملی در اختیار «اسکوچیچ» است!

بعداز برد تیم‌ملی فوتبـــال کشورمان مقابل امارات حالا شاگردان اسکوچیـچ خود را آماده دیدار با کره‌جنوبی می‌کنند. مسعود معینی پیشکسوت فوتبال کشورمان در این خصوص صحبت کرد.
در مــورد رویارویــی ایــران مقابل کره‌جنوبی چه نظری دارید؟
در شرایطی امن به مصاف امــارات رفتیم و در نهایت برنده شدیم اما فراموش نکنیم بازی مورد قبولی از ملی‌پوشان ندیدیم. ایران پس از کسب پیروزی مقابل سوریه و عراق جایگاه نسبتا مطمئنی در جدول برای خود ایجاد کرده و سطح انتظارات از این تیم بالا رفته بود. کاملا این موضوع مشهود بود امارات به شناخت خوبی از شکل بازی ایران رسیده و برای همین هم بازیکنان این تیم موبه‌مو خواسته‌های فن‌.مارویک، سرمربی تیمشان را در زمین پیاده کردند. در این مسابقه به‌خصوص در نیمه نخست ریتم بازی تیم کشورمان متاثر از بازی فیزیکی و دوندگی حریف قرار گرفت و چندان چنگی به‌دل نزد. یکی از بهترین تیم‌های ملی تاریخ ایران در اختیار سرمربی کروات قرار گرفته و او می‌تواند از این تیم به بهترین شکل استفاده کند و نتایج ماندگاری بگیرد. اسکوچیچ باید برای دیدار با کره‌جنوبی چاره‌اندیشی مناسب را داشته باشد و نگذارد تا شاگردانش بر مبنای شکل بازی رقیب در زمین حرکت کنند.
ما رکورد خوبی مقابل کره‌جنوبی داریم!
۱۱ سال از آخرین شکست مقابل این حریف شرق آسیا می‌گذرد و در ۶ بازی قبلی بازنده نبوده‌ایم. این موضوع از لحاظ روانی به‌سود تیم کشورمان خواهد بود، چون حریف با چند مساله از جمله حسرت پیروزی در این بازی مواجه است. کره‌جنوبی با هدف صعود به صدرجدول بازی خواهد کرد تا دروازه ایران را باز کند. کاری که سوریه، عراق و امارات موفق به انجامش نشدند. ستاره این تیم که در تاتنهام یکی از بهترین‌هاست در تیم‌ملی کشورش نمی‌تواند به آن اندازه موفق باشد چون هم‌تیمی‌هایش در تیم‌ملی نمی‌توانند مانند بازیکنان تاتنهام او را تغذیه کنند. در تیم ایران اسکوچیچ تدابیر کافی را به شاگردانش انتقال می‌دهد تا بتوانیم مهم‌ترین حریفمان را از پیش‌رو برداریم

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار