| کد مطلب: ۱۰۲۳۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به‌غیر از کره‌جنوبی همه تیم‌ها تعطیل هستند!

مهاجم پیشین تیم‌ملی گفت: ادبیاتی که در مورد تیم‌ملی به‌کار گرفته شده جای تعجب دارد و اگر قرار به استفاده از خوبان عالم باشد، دیگر نیازی به طارمی و آزمون نیست.
جدایی از شهرخودرو
خداداد عزیزی درباره جدایی‌اش از تیم فوتبال شهرخودرو مشهد در حالی که به‌عنوان مشاور مدیرعامل انتخاب شده بود، اظهارداشت: به‌دلیل قراردادی که با یک پلتفرم داشتم و همینطور فعالیت در آکادمی فوتبال مجبور به رفت‌‌وآمد بین تهران - مشهد بودم. با شروع مسابقات لیگ‌برتر نمی‌توانستم کنار شهرخودرو باشم و قطع همکاری کردم. در ابتدای حضورم بحث کمک به رضا مهاجری برای جمع‌وجور کردن تیم بود که این اتفاق افتاد و اردوی خوبی هم در تهران برگزار کردیم.
حواشی
وی در مورد حواشی زیادی که پیرامون شهرخودرو وجود دارد، تصریح کرد: تیم‌هایی که به‌صورت خصوصی اداره می‌شوند، حاشیه‌های خودشان را دارند. با این وجود، 95 درصد بازیکنان مدنظر مهاجری جذب شدند و اردوی خوبی هم در تهران پشت‌سر گذاشتند. شهرخودرو به‌خاطر اتفاقات گذشته با شروع مسابقات بازهم دچار حواشی خواهد شد. بحث شروع لیگ، نتایج، چگونگی پرداختی‌ها و... ممکن است حاشیه‌هایی ایجاد کند.
برد مقابل امارات
عزیزی در خصوص برتری ایران برابر امارات و دیدار سه‌شنبه با کره‌جنوبی گفت: امارات در حد و اندازه‌ای نبود که ایران را شکست دهد. اگر 20 بازی دیگر با این تیم انجام دهیم، 16،17 بازی را می‌بریم و شاید در دو، سه بازی روی اتفاقات و حوادث شکست بخوریم، اما دیدار با کره‌جنوبی می‌تواند محک جدی برای تیم‌ملی باشد. بازیکن پیشین تیم‌‌ملی در خصوص افت تیم‌های قدرتمند شرق آسیا مثل ژاپن و کره‌جنوبی یادآور شد: کره‌جنوبی دقایق آخر موفق به شکست سوریه شد و ما هم به زحمت این تیم را بردیم. توپ علیرضا جهانبخش پس از برخورد به مدافع سوریه وارد دروازه این تیم شد. من تصور نمی‌کنم ژاپن و کره‌جنوبی ضعیف شده باشند و ژاپنی‌ها در دور برگشت بالا می‌آیند.
اسکوچیچ
وی در مورد عملکرد دراگان اسکوچیچ، تصریح کرد: نسل خوبی در تیم‌ملی حضور دارد. ضمن احترام به اسکوچیچ‌ و کادرفنی تیم‌ملی، از درون دروازه گرفته تا خطوط دفاعی، هافبک و مهاجم بازیکنان خیلی خوبی داریم. عزیزی ادامه داد: امیدوارم تیم‌ملی دچار حوادث نشود. ما فوتبالی‌ها اخیرا چیزهایی از «خوبان عالم» می‌شنویم که تن و بدنمان می‌لرزد! مطرح‌کردن چنین ادبیاتی جای تعجب دارد. امیدوارم فوتبال ملی ما آلوده خوبان عالم، جادو و جادوگری نشود. مرتب صحبت از خوبان عالم می‌کنند، در صورتی‌که بازیکنان تیم‌ملی زحمت می‌کشند و وصل‌کردن این چیزها به مسائلی که گفتم، خنده‌دار است. وقتی این حرف‌ها را می‌شنویم، مشکوک می‌شویم.
صعود
بازیکن پیشین تیم‌ملی فوتبال ایران افزود: برای صعود به جام‌جهانی در گروه خوبی قرار گرفته‌ایم و به‌غیر از کره‌جنوبی همه تیم‌ها تعطیل هستند! از طرفی، تیم‌ملی از علیرضا بیرانوند گرفته تا وحید امیری، مهدی طارمی و... ستاره‌های زیادی دارد. روی نیمکت بازیکنانی هستند که می‌توانند بازی کنند. با توجه به این همه پتانسیل و بازیکنان قوی نباید دنبال خوبان عالم باشیم. سال 1381 یا 82 بود که در «پاس» بازی می‌کردم و شنیدم برخی‌‌ها از خوبان‌عالم و کائنات صحبت می‌کنند. همانجا گفتم وقتی دنبال این مسائل هستید چه نیازی به خداداد عزیزی، جواد نکونام و... دارید؟ در تیم‌ملی هم اگر قرار به استفاده از خوبان‌عالم باشد، دیگر نیازی به مهدی طارمی، سردار آزمون و... نیست.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار