| کد مطلب: ۱۰۲۳۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

رئیسی جمعه به ایلام می رود
استاندار ایلام گفت: رئیس جمهور کشورمان روز جمعه به استان ایلام سفر خواهد کرد. محمد نوذری با تشریح اهداف این سفر افزود: بررسی مشکلات مردم، دیدار با اقشار آسیب پذیر جامعه و نشست در شورای اداری استان از مهم‌ترین برنامه‌های رئیس جمهور کشورمان به استان ایلام خواهد بود.

تجمع اعتراضی معلمان
فرهنگیان و معلمان در واکنش به عدم تصویب رتبه بندی معلمان و توقف در مجلس در برخی از استان‌ها دست به تجمعات اعتراضی زدند. مسئولان مربوطه نیز از پیگیری‌ها و رایزنی درباره رتبه بندی معلمان خبر دادند. فرهنگیان و معلمان در واکنش به عدم تصویب رتبه بندی معلمان و توقف در مجلس در برخی از استان‌ها دست به تجمعات اعتراضی زدند. مسئولان مربوطه نیز از پیگیری ها و رایزنی درباره رتبه بندی معلمان خبر دادند.

تجمع اعتراضی رانندگان اسنپ
رانندگان خودروهای استیجاری شهرداری ارومیه بار دیگر به دلیل بدقولی‌ها و خلف وعده شهردار دست به تجمع و اعتراض زدند. صبح دیروز این رانندگان به دلیل عدم عقد قرارداد و عدم افزایش حقوقشان مقابل باغ‌رضوان ارومیه تجمع کردند که پس از چند ساعت نیروهای انتظامی و حراست شهرداری از تجمع در این مکان جلوگیری کرده و با تعدادی از رانندگان در شهرداری مرکزی حاضر شدند اما این رانندگان باز هم به وعده‌های داده شده دلخوش نیستند.

واکنش قوچان نژاد به یک شایعه
از حدود سه هفته قبل شایعاتی درباره احتمال خداحافظی این بازیکن از فوتبال مطرح شد. با توجه به سبک زندگی رضا که حالا بیشتر صرف زندگی خانوادگی‌اش می‌شود، این شایعه چندان عجیب به نظر نمی‌رسد. قوچان‌نژاد گفت با پیشنهاداتی از ایران و آسیا روبروست. حالا وقتی با این سوال جام جم مواجه می‌شود که آیا از فوتبال خداحافظی کرده یا نه؟ پاسخ می‌دهد: «هنوز درباره آینده‌ام هیچ تصمیمی نگرفته‌ام و مشغول فکر کردن هستم.»

تکذیب درگیری بین زائران
فرماندار ویژه خرمشهر درگیری زائران اربعین حسینی با ماموران انتظامی در مرز شلمچه را تکذیب کرد. محمد حیدری افزود: تصاویری که به تازگی در فضای مجازی به نام شلمچه منتشر شده مربوط به مرز شلمچه نیست و افرادی که به پایانه مرزی شلمچه مراجعه کردند با آرمش به خانه‌های خود برگشتند. وی تصریح کرد: از همه عاشقان حسینی تقاضا می‌شود برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی در عراق، به هیچ وجه به مرزهای زمینی از جمله مرز شلمچه مراجعه نکنند.
ضرب و شتم یک زن
در منطقه قاسم آباد زاهدان در استان سیستان و بلوچستان خانه یک زن تخریب و خودش مورد ضرب وشتم قرار گرفت. هاجر در پاسخ به این پرسش که آیا در این باره به شهرداری مراجعه کرده است یا خیر؟ گفت: تنها نان‌آور خانواده پسر20 ساله‌ام است. همسرم بیکار است. چطوری تا آنجا برویم؟ کرایه رفتن به شهرداری زاهدان 20 تا 30 هزار تومان است و ما نداریم. نمی‌توانیم امتیاز برق خریداری کنیم. حتی مدرسه هم نزدیکی خانه‌مان نیست که بچه‌هایم را به مدرسه بفرستم.

دستور رئیسی درباره عبدالکریمی
چند روز بعد از واكنش‌ها به اخراج بيژن عبدالكريمي از دانشگاه آزاد، سيدابراهيم رئيسي به وزير علوم ماموريت داده كه دلايل صدور حكم مورد نظر را بررسي و اعتراضات ابراز شده نسبت به مسئله را پيگيري كند. بيژن عبدالكريمي، دانشیار گروه فلسفه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال است كه اخيرا صدور حكم اخراج او با واكنش‌هاي بسياري را در ميان مردم و نخبگان دانشگاهي روبه‌رو شد.

پرونده پولشویی برای اتحادیه طلا!
رسول کوهپایه زاده وکیل شاکیان پرونده سکه ثامن بیان کرد: پرونده پولشویی مرتبط سایر افراد پرونده از جمله اتحادیه طلا و جواهرات تهران، صرافان منسوبین و بستگان محکومان پرونده در شعبه ۱۰۵۲ دادگاه کیفری دو تهران مفتوح رسیدگی شده و امیدواریم ابعاد فعالیت‌های مجرمانه همه مباشران و عوامل پرونده کشف شود و وجوه متعلق به موکل این مستند شود.

مداح بنام مازندرانی درگذشت
مداح اهل بیت عصمت و طهارت ساروی حاج رشید بریمانی صبح امروز و در نخستین روز هفته دفاع مقدس دارفانی را وداع گفت. حاج رشید بریمانی که سال‌ها ذاکر اباعبدا... الحسین (ع) و اهل بیت بود در آستانه اربعین حسینی، دعوت حق را لبیک گفت و به سوی معبودش شتافت.

ماجرای جوشیدن خاک در بوشهر
طی روزهای اخیر تصویری در فضای مجازی انتشار یافته که نشان دهنده جوشش خاک در روستای هلیله از توابع شهرستان بوشهر است. کلیپ منتشر شده مبنی بر جوشش زمین در روستای هلیله بوشهر مربوط به نشت‌یابی خط لوله گاز روستا در زمستان ۹۷ است ولی اخیراً با شوخی‌هایی در فضای مجازی با عنوان «آتشفشان هلیله» مجدداً بازنشر شده است.

دلیل محکومیت مجیدی چه بود؟
باشگاه استقلال دلیل محکومیت فرهاد مجیدی توسط کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال را اعلام کرد. بعد از اعلام حکم کمیته اخلاق درخصوص فرهاد مجیدی سرمربی استقلال، شایعاتی در خصوص دلیل این رای مطرح شده که به این وسیله این شایعات رد می‌شوند. دلیل رای صادره در خصوص آقای مجیدی، عدم پرداخت جریمه صادر شده به دلیل اظهارات ایشان در خصوص آذری جهرمی وزیر وقت ارتباطات است.

احمد مسعود در تاجیکستان است؟
سایت «اینترسپت» در گزارشی ادعا کرد رهبران مقاومت افغانستان علیه طالبان به تاجیکستان فرار کرده‌اند. ماتیو کول و کین کلیپنستین، نویسندگان سایت اینترسپت اعلام کردند که عقب نشینی نیروهای احمد مسعود، پسر احمد شاه مسعود و امرا... صالح، مشاور سابق اشرف غنی، رئیس جمهور سابق افغانستان ادعاها درباره حضور آن‌ها در افغانستان را رد می‌کند.

شلیک به گاو خشمگین در اراک!
فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان، متوجه فرار یک راس گاوی می‌شوند که مالک، قصد ذبح شرعی آن را داشته که بر اثر جنون و فرار در روستا رها شده و ممکن است به ساکنان روستا آسیب بزند. سرهنگ جودکی افزود: پس از آنکه تلاش‌های صورت گرفته برای مهار گاو مورد نظر موفقیت آمیز نبود به ناچار مأموران با شلیک بهنگام حیوان جنون گرفته را از پای درآورده و از هرگونه حادثه غیر مترقبه برای اهالی روستا پیشگیری کردند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار