| کد مطلب: ۱۰۲۳۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد

«فتح‌ا...زاده» می‌تواند به استقلال کمک کند!

استقلال کماکان درگیر مشکلات مدیریتی است و مشخص نشده چه فردی سمت مدیرعاملی این باشگاه را برعهده می‌گیرد. در همین زمینه فرشاد فلاحت‌زاده پیشکسوت استقلال پاسخگوی سوالات بود.
نظرتان در مورد عملکرد استقلال در فصل نقل‌و‌انتقالات چیست؟
البته هنوز پنجره نقل‌و‌انتقالاتی بسته نشده است ولی بازیکنان مهمی در این بازار داخلی باقی نمانده‌اند و جذب بازیکن خارجی هم دشواری‌های خاص خود را دارد. مجیدی بیشتر بازیکنان جوان را جذب کرده و احتمال آنکه نتایج عالی کسب کند را تا حدودی کاهش داده است. یکی از رموز موفقیت پرسپولیس حضور بازیکنان باکیفیت است.
مجیدی را به‌عنوان سرمربی چطور ارزیابی می‌کنید؟
به‌عنوان فردی که در سال‌های آخر فوتبالم با مجیدی همبازی بودم می‌دانم که او فرد با استعدادی است. مجیدی اگر تنها روی مسائل فنی تمرکز کند و وارد مسائلی خارج از آن نشود، می‌تواند با دانش خوب خود به پیشرفت استقلال کمک کند. در اینکه استقلال مشکلات مدیریتی دارد کسی تردید ندارد اما پرداختن سرمربی به مسائلی که خارج از حیطه کاری اوست منجر به افت تیم می‌شود. اگر مجیدی بتواند مسائل فنی تیم را حل کند، بدون‌شک استقلال با او به موفقیت می‌رسد.
نظرتان در مورد دستیار ایتالیایی مجیدی چیست؟
گابریل پین فردی است که کارنامه مشخصی دارد و در تیم‌ملی ایتالیا و تیم‌های باشگاهی بزرگ این کشور کار کرده است. مشکل بزرگ این مربی ایتالیایی نداشتن شناخت کافی از فضای فوتبال ایران است. او همانند برانکو ایوانکوویچ، دراگان اسکوچیچ و... که چندین سال در ایران کار کرده‌اند، نمی‌داند که شرایط فوتبال ایران چگونه است. از آنجایی که مجیدی مدتی را کنار آندره‌آ استراماچونی کار کرده، می‌تواند ارتباط خوبی با این مربی ایتالیایی برقرار کند. به‌نظرم با گذشت مدت زمان «پین» می‌تواند روی موفقیت تیم استقلال اثرگذار باشد.
بهترین گزینه را برای مدیرعاملی باشگاه استقلال چه فردی می‌دانید؟
دو نوع مدیر می‌توانند به استقلال کمک کنند. نمی‌توانم نام فرد خاصی را به‌عنوان تنها گزینه معرفی کنم اما اگر قرار باشد فردی غیرورزشی و با تجربه مدیریت در عرصه ورزش انتخاب شود، گزینه‌هایی چون سعید آذری یا علی فتح‌ا...‌زاده می‌توانند برای استقلال اثربخش باشند. اگر هم فردی با سابقه ورزشی باشد، افرادی چون حسن روشن، بهتاش فریبا یا نصرا... عبداللهی مناسب هستند. در هر شرایطی استقلال نیاز به مدیرعاملی دارد که شناخت کافی از این باشگاه را داشته باشد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار