| کد مطلب: ۱۰۲۳۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد

اسپانسر 100 میلیاردی پیدا کنید، دست‌تان را می‌بوسم!

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: هر شخصی اسپانسری پیدا کند که 300میلیارد نه، فقط 100 میلیارد تومان برای تراکتور هزینه کند، بین دو نیمه دیدار مقابل پرسپولیس دست او را می‌بوسم.
نقل‌وانتقالات
فیروز کریمی در خصوص بسته‌بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی تیم تراکتور اظهارداشت: به‌خاطر شکایت تعدادی از بازیکنان‌مان که نتوانستند کمکی به تراکتور کنند، پنجره بسته شده است. مسئولان حقوقی باشگاه با تمام توان‌شان به‌دنبال احقاق حق باشگاه بودند که متاسفانه کار به‌جایی نرسید و در این بین، پنجره نقل‌وانتقالات ما بسته شد. متاسفانه این اتفاق در بدترین زمان ممکن اتفاق افتاد. وی تصریح کرد: با تلاشی که مالک و هیات‌مدیره باشگاه انجام دادند، این مشکل تا قسمتی مرتفع شد و قرار است پنجره نقل‌وانتقالات تراکتور در طول هفته جاری باز شود. سرمربی تیم تراکتور با اشاره به جذب بازیکنان جدید گفت: سعی کردیم از بین نفراتی که می‌توانستیم جذب کنیم، بهترین‌ها را به تراکتور بیاوریم و با همین نفرات، تمرینات را آغاز کرده‌ایم. امیدواریم با بازشدن پنجره قرارداد این بازیکنان را هم ثبت کنیم و بازیکنان تاثیرگذار جدید به خدمت بگیریم.
نقش اداره ورزش‌وجوانان
کریمی در مورد نقش اداره کل ورزش‌وجوانان، هیئت فوتبال و سایر نهادهای استان در رابطه با مشکلات تراکتور عنوان کرد: هیچ اداره، سازمان و نهادی نه می‌تواند برای تراکتور هزینه آنچنانی کند و نه توانش را دارد. شرایط هم این اجازه را نمی‌دهد. اگر سازمانی بیرون از استان به‌دنبال خرید امتیاز باشگاه است، به‌دلیل عشق و علاقه به تراکتور نیست. وی افزود: اگر هواداران ما فکر می‌کنند صنایع مس می‌خواهد سرمایه‌گذاری 300 میلیاردی در تراکتور انجام بدهد، خیلی سخت در اشتباه هستند.
اسپانسر
کریمی در مورد اعداد و ارقامی که برای هزینه در تراکتور مطرح می‌شوند، گفت: به‌عنوان اسپانسر، هیچ نهادی برای تراکتور 300 میلیارد تومان هزینه نمی‌کند. اگر هر شخصی اسپانسری پیدا کند که 300 میلیارد نه، فقط 100 میلیارد تومان برای تراکتور هزینه کند، من در بین دو نیمه دیدار مقابل پرسپولیس دست او را می‌بوسم. هر کس با هر جایگاهی چنین وعده‌ای می‌دهد، به‌دنبال عوام‌فریبی است و چنین موضوعی امکان‌پذیر نیست. سرمربی تراکتور تصریح کرد: امروز از دل سرزمین آذربایجان یک نفر پیدا شده، امکاناتش را هم داشته و برای تراکتور هزینه می‌کند. ما بگردیم و ببینیم چند نفر از این افراد می‌توانیم پیدا کنیم.
انتظار
کریمی گفت: آرزو می‌کنم این ویروس منحوس از دنیا برود. خسته شدیم از بس مانند زورو یک ماسک به صورت‌مان زدیم. وجود طرفداران ما در استادیوم به اندازه کادرفنی مهم است. خیلی مظلوم واقع شدیم که همواره با پشت‌گرمی هزاران هوادار وارد ورزشگاه‌ها می‌شدیم اما الان غریبانه به میدان می‌رویم. پس از 20 سال به تراکتور برگشتم و از شانس من، بازهم با مشکلاتی مواجه هستیم. در آن سال هم که من در تراکتور بودم چنین مشکلاتی وجود داشت اما کسی که ادعا می‌کند تراکتور را دوست دارد باید در این روزها ادعایش را ثابت کند. با تمام وجود هستیم و از هواداران هم، چنین انتظاری داریم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار