| کد مطلب: ۱۰۲۳۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد

کوتــاه حوادثــی

محموله حشیش کشف شد
فرمانده انتظامی استان یزد از دستگیری 5 سوداگر مرگ و کشف 88 کیلو و 200گرم موادمخدر از نوع حشیش در شهرستان یزد خبر داد. سردار عباسعلی بهدانی‌فرد اظهارداشت: در راستای تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت موادمخدر، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با رصد اطلاعاتی دقیق و شبانه‌روزی محل نگهداری و توزیع موادمخدر در شهرستان یزد را شناسایی کردند. وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اخذ مجوز قضائی در بازرسی از محل موردنظر 88 کیلو و200 گرم حشیش با لفافه و آلات و ادوات استعمال موادمخدر را کشف کردند. فرمانده انتظامی استان یزد گفت: دراین ارتباط 5 قاچاقچی دستگیر و تحویل مرجع قضائی داده شدند.

کشف ۱۱ سلاح کمری جنگی
فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۱ قبضه سلاح‌کمری جنگی طی عملیات ضربتی توسط ماموران پلیس امنیت عمومی استان کشف شد. سردار مسعود خرم‌نیا اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اشخاصی به هویت معلوم در زمینه قاچاق و فروش سلاح در سطح شهرستان ارومیه بنا به حساسیت آن، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت. وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی و با انجام اقدامات فنی پلیسی موفق شدند یکی از از متهمان را شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی طی یک عملیات ضربتی در حین خروج از مخفیگاه‌شان دستگیر کنند. فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در بازرسی انجام شده از خودروی متهمان تعداد ۱۱ قبضه صلاح کلت‌کمری کشف و ضبط شد. خرم‌نیا افزود: ۲ متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

حمل مسلحانه تریاک
فرمانده انتظامی رودبارجنوب از درگیری قاچاقچیان مسلح موادمخدر با پلیس در خیابان تختی این شهر خبر داد و گفت: در این عملیات 152 کیلوگرم تریاک کشف شد. سرهنگ مجید محمودی، اظهارداشت: در این زمینه ماموران با کنترل محور زهکلوت- رودبار پس از مشاهده خودروی پژو405 قاچاقچیان به آن دستور ایست دادند که راننده و سرنشین خودرو بدون توجه به ایست ماموران به سمت شهر رودبار اقدام به فرار کردند. فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب بیان داشت: ماموران با تعقیب خودرو، مجددا در بلوار ورودی شهر به آن دستور ایست دادند و قاچاقچیان بدون درنگ با تیراندازی‌های پی‌درپی، به‌سمت خیابان تختی تغییر مسیر داده که در ادامه طی عملیات منسجم پلیس در یک نقطه از این خیابان، ضمن توقیف خودرو، یکی از قاچاقچیان با یک قبضه سلاح ممنوعه و مقادیری مهمات دستگیر و نفر دوم نیز از محل متواری شد. سرهنگ محمودی خاطرنشان کرد: در این عملیات 152 کیلوگرم تریاک کشف و تلاش برای دستگیری قاچاقچی فراری ادامه دارد.

کشف گوشت الاغ و لاشه اسب
رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از دستگیری عاملان ذبح و توزیع گوشت الاغ و اسب در یکی از دامداری‌های جنوب تهران خبر داد. سرهنگ نادر مرادی اظهارداشت: در اوایل هفته جاری خبری در خصوص ذبح چند راس اسب و الاغ در یک دامداری در حوالی یک از روستاهای حاشیه شهر تهران دریافت کردیم که با توجه به اهمیت موضوع و هماهنگی با مرجع قضائی، تیمی از ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی و پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت به‌همراه نمایندگان سازمان دامپزشکی تهران به آدرس مذکور، اعزام شدند. وی تصریح کرد: درحین ورود و در ابتدای کار، متصدی این دامداری از ورود ماموران جلوگیری کرد که با رعایت حقوق شهروندی و تفهیم حکم قضائی از این دامداری بازدید شد که در بررسی‌های اولیه یک لاشه اسب و 50 کیلو گوشت الاغ و همچنین 10رأس اسب و یک رأس الاغ که برای ذبح به این مکان منتقل شده بودند، کشف شد. رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت ادامه داد: متصدی دامداری دستگیر و برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی و تلاش برای دستگیری سایر مرتبطان این پرونده همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار