| کد مطلب: ۱۰۲۳۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

غربالگری
غربالگری‌های بارداری بسیار گران است و تحت پوشش بیمه نیز نیستند. برای غربالگری اول بیش از یک میلیون پول باید پرداخت شود که اگر مشکلی داشته باشد، هزینه غربالگری تکمیلی نزدیک به 5 میلیون می شود، در این وضعیت اقتصادی شرایط برای پرداخت بسیار سخت است. امیدواریم حداقل تحت پوشش بیمه‌ها و همچنین بیمه تامین اجتماعی این موارد قرار گیرد.
یک شهروند از تهران

کادر درمان
امیدواریم روند واکسیناسیون با سرعت جلو رود، تا شاهد وضعیت عادی در کشور باشیم و کادر درمان کمی به آرامش برسند. این دو سال زحمات بسیاری برای مردم کشیدند.
یک شهروند از تهران

وام ودیعه مسکن
برای وام ودیعه مسکن ثبت نام کردم، برای انتخاب بانک اقدام کردم، دیدم دو بانک بیشتر نیست. یکی سپه یکی هم کوثر، پس این همه بانکی که اعلام می‌کردند، وام ودیعه مسکن می‌دهند کدام بانک‌ها هستند؟!
اکرمی از تهران

منع تردد
هر روز برای منع ترددهای شبانه یک نظر می‌دهند، چرا ستاد کرونا شرایط جدیدی را برای ترددها اعلام نمی‌کنند که مردم از این بلاتکلیفی خارج شوند.
همتی از تهران

واکسن دانش آموزان
فرزند من متولد 1383 است، برای تزریق واکسن به مراکز تزریق واکسن زدیم، با اینکه ثبت نام هم انجام دادیم، ولی واکسن را برای فرزندم تزریق نکردند و گفتند به ما اعلام نشده است، از مسئولان تقاضا داریم که به مراکز تزریق واکسن اطلاع رسانی کنند.
صمدی از گیلان

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار