| کد مطلب: ۱۰۲۲۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد

خـــبر

هک کاربران با محتویات یک پیامک
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا در خصوص کلاهبرداری با اخذ کد تایید عضویت هشدار داد. سرهنگ علی‌محمد رجبی به موضوع «هک کاربران با اخذ کدتایید عضویت» پرداخت و اظهارداشت: کلاهبرداران اینترنتی با شگردها و روش‌هایی نظیر مهندسی اجتماعی، کد تایید عضویت در اپلیکیشن‌های مختلف را از قربانی گرفته و با مشخصات کاربر وارد اپلیکیشن‌های مختلف شده و سوءاستفاده می‌کنند. رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا تصریح کرد: کاربران توجه داشته باشند به هر شخصی با عناوین یا پیام‌های رسمی در شبکه‌های اجتماعی اعتماد نکرده و هیچگونه اطلاعات خصوصی نظیر کدتایید، رمزعبور و... را در اختیار این افراد قرار ندهند.

دستگیری سارقان موتورسیکلت‌
دادستان عمومی و انقلاب علی‌آبادکتول از دستگیری سارقان موتورسیکلت‌های مراجعان اداره‌های این شهرستان خبر داد. حسینعلی ایزد، از دستگیری سارقان موتورسیکلت‌های مراجعان اداره‌های این شهرستان خبر داد و گفت: این سارقان که 3 نفر هستند، در محدوده اداره‌های این شهرستان پرسه می‌زدند و موتورسیکلت‌های پارک‌شده جلوی این اداره‌ها را به سرقت می‌بردند. دادستان عمومی و انقلاب علی‌آبادکتول خاطرنشان کرد: متهمان با تلاش پلیس آگاهی این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند و تاکنون به ۳۵ فقره سرقت اقرار کرده‌اند. وی با اشاره به شناسایی مالخران در این پرونده، از کسانی‌که موتورسیکلت آنان در این شهرستان سرقت شده است خواست برای طرح شکایت به پلیس آگاهی علی‌آباد مراجعه کنند.

292 کیلو تریاک به مقصد نرسید
سرپرست فرماندهی انتظامي سیرجان از کشف 292 کیلو و 150گرم تریاک از یکدستگاه خودروی پژو 405 عبوری از محور اصلی این شهرستان خبر داد. سرهنگ منصور رمضان‌نژاد، اظهارداشت: ماموران پاسگاه انتظامی خیرآباد هنگام پایش نامحسوس محورسیرجان - شیراز به یکدستگاه خودروی پژو 405 مشکوک و آن را جهت بررسی متوقف کردند. وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو 292 کیلو و 150 گرم تریاک کشف و در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند. سرپرست فرماندهی انتظامي شهرستان سیرجان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی این متهم به مراجع قضایی بیان داشت: همکاری مردم و گزارش موارد مشکوک به خادمان نظم و امنیت در کنار حضور محسوس و نامحسوس پلیس در محورها و اقدامات اطلاعاتی، یک ظرفیت بسیار خوب و موثر در حوزه کشف موادمخدر است.

کشف 40 هزار ليتر سوخت
فرمانده انتظامی استان همدان، از کشف 40 هزارليتر گازوئیل قاچاق به ارزش 4 ميليارد و 100 ميليون ريال در این استان خبر داد. سردار سلمان امیری بیان داشت: ماموران پليس امنيت اقتصادي استان همدان حين گشتزني، به 2 دستگاه کاميون کشنده که در حال تردد بودند، مشکوک شده و آنها را برای بررسی متوقف کردند. وی افزود: در بررسي‌های صورت گرفته مشخص شد، این کاميون‌ها حامل فرآورده نفتي قاچاق هستند و رانندگان هيچگونه مدارک قانوني ارائه نکردند. فرمانده انتظامی استان همدان اظهارداشت: در بازرسی از این خودروها، 40 هزارليتر گازوئیل قاچاق و فاقد مجوز که ارزش آنها برابر نظر کارشناسان 4 ميليارد و 100 ميليون ريال برآورد شده، کشف و 2 متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار