| کد مطلب: ۱۰۲۲۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد

«ریگی» تاثیرگذارترین بازیکن استقلال بود

آتیلا حجازی پیشکسوت استقلال گفت: با روند فعلی که در مدیریت این باشگاه وجود دارد در آینده اتفاقی برای آبی‌ها نمی‌افتد و اگر وزارت ورزش خواستار تغییرات در این باشگاه است باید هرچه سریعتر دست به‌کار شود.
به‌نظر شما چرا استقلال مقابل الهلال شکست خورد؟
به‌رغم اینکه استقلال در ۹۰ دقیقه دیدار مقابل الهلال بازی خوبی ارائه داد، اما 2 گل خیلی بد خورد که منجر به شکست این تیم شد. اما اگر شرایط دو باشگاه را باهم مقایسه کنیم، باید گفت واقعا حق استقلال در این بازی شکست بود. آیا تیمی که تازه بسته‌شده، ۸ بازیکن تاثیر گذارش جدا شده‌اند، بدنسازی نکرده، هنوز در بعضی از پست‌ها بازیکن ندارد، در قانون فوتبال باید برابر تیمی که ماه‌هاست بسته شده، کامل است، بازی‌های آن شروع شده و در شرایط مسابقه است پیروز شود؟
هواداران از جدایی بازیکنانی همانند ریگی ناراضی هستند.
از نظر من «ریگی» بهترین و تاثیرگذارترین بازیکن استقلال بود و آنها باید به‌هر قیمتی ریگی را نگه می‌داشتند. عامل اصلی دریافت ۲ گل از الهلال فقدان یک هافبک دفاعی خوب مثل ریگی بود. ریگی یک بازیکن عالی است. با جرأت می‌گویم مجموعه باشگاه در نقل‌وانتقالات اشتباه کرد که بزرگترین اشتباه آنها از دست‌دادن ریگی بود.
وضعیت مدیریتی باشگاه را چطور ارزیابی می‌کنید؟
استقلال با ضعف مدیریت مواجه است و نمود آن هم نتایج، نقل‌وانتقالات و میزان رضایتمندی هواداران و پیشکسوتان است. لذا وزارت ورزش باید تغییرات در مدیریت این باشگاه را در اولویت‌های کاری‌اش قرار دهد. امروز مربی و بازیکن در این تیم آرامش ندارد؛ در حالی که ایجاد و حفظ آرامش بر عهده مدیریت است. باید مدیرانی برای این باشگاه انتخاب شوند که در وهله اول دارای تخصص و تعهد باشند، استقلال را عاشقانه دوست داشته باشند و البته شهرت‌طلب و منفعت‌طلب نباشند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار