| کد مطلب: ۱۰۲۲۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد

بدهی‌های «تراکتور» به‌خاطر ندانم‌کاری ایجاد شده است

سرمربی تراکتور معتقد است که اگر او در پایان فصل گذشته در این تیم می‌ماند، این تیم می‌توانست با شکست النصر حتی به قهرمانی آسیا برسد.
سال گذشته
فیروز کریمی اظهارداشت: تیم تراکتور در سال گذشته، اول به‌ شر و عاقبت به‌خیر شد. با تمامی فراز و نشیب‌هایی که داشتیم، تیم در پایان فصل به مقام چهارم رسید و به نوعی سهمیه آسیایی را به شکل مشروط به‌دست آورد. اگرچه قسمت نشد که تراکتور به لیگ‌قهرمانان آسیا راه یابد، اما بچه‌ها تلاش خود را به‌کار گرفتند. وی در پاسخ به این سوال که با جایگاهی که در فصل گذشته به‌دست آمد، چه مقدار از معیار مدنظر شما تطابق داشت؟ گفت: در مقطعی که من هدایت تیم را برعهده گرفتم، بازی‌های سنگینی در پیش داشتیم و باید به مصاف تیم‌های بالانشین جدول می‌رفتیم. تیم‌های استقلال و پرسپولیس که رقیب اصلی تراکتور در سال‌های گذشته بودند، در بیرون از خانه با کمترین بضاعت بازی کردیم و با دست خالی به میدان رفتیم. بسیاری از بازیکنان‌مان در آن بازی غایب بودند، اما پایاپای بازی کردیم و در سایر دیدارها توانستیم نتایج خوبی بگیریم.
لیگ‌قهرمانان
سرمربی تراکتور در واکنش به این پرسش که امسال هم در آستانه دیدار مقابل النصر عربستان هدایت تیم را برعهده گرفت که تراکتور از هم پاشیده بود، تصریح کرد: ما در بدترین زمان ممکن به دیدار آسیایی رفتیم. من پس از پایان فصل گذشته با صلاحدید مسئولان در کنار تیم نبودم و زمانی‌که به تیم اضافه شدم، بیشتر از 5 جلسه تمرین نتوانستیم برگزار کنیم. پیش از این دیدار، من گفتم که تراکتور از پیش‌بازنده نیست. مردم هم دیدند که حریف از دقیقه 80 به بعد، اقدام به وقت‌کشی کرد. ما یک فوتبال قابل‌قبول به نمایش گذاشتیم. کریمی ادامه داد: با شرایط مناسبی از لیگ‌قهرمانان خداحافظی کردیم و امسال تلاش می‌کنیم تراکتور را باردیگر به لیگ‌قهرمانان آسیا برسانیم.
آماده‌سازی
وی در مورد آغاز دیرهنگام تمرینات آماده‌سازی تراکتور توضیح داد: ما چاره‌ای نداشتیم. زمانی‌که آقای زنوزی با من صحبت کرد، قصدرفتن به یک مسافرت سه روزه را داشتم. تراکتور یک تیم محبوب است و همین علاقه من به این تیم، باعث شد حتی سه روز استراحت را هم نداشته باشم. حیف شد که ما تقریبا پنج هفته را از دست دادیم.
مالکیت و بدهی‌ها
کریمی در خصوص مالکیت باشگاه گفت: من حدود 15 سال با اشخاصی که به شکل خصوصی تیمداری می‌کنند همکاری داشتم. خرج صدها میلیاردتومان برای یک تیم، آن هم بدون عائدی کار سختی است. هواداران باید صبوری به خرج بدهند. ما در حال جبران مافات برای گذشته‌ای هستیم که برای‌مان به ارث رسیده است. الان آقای زنوزی از جیب خودش در حال پرداخت بدهی‌هاست تا پنجره تراکتور باز شود. وی ادامه داد: هواداران اشتباه نکنند و قدرشناس باشند. اگر آقای زنوزی نباشد، هیچ شخصی حتی 5میلیارد هم برای تراکتور هزینه نخواهد کرد. سرمربی تراکتور افزود: این بدهی‌ها از نظر من به‌خاطر ندانم‌کاری کادرفنی حادث شده است. من در سال‌های گذشته با زنوزی کارکردم، ایشان دخالتی در مسائل فنی ندارد و بر حسب خواسته کادرفنی، مبلغی را در اختیار باشگاه و کادرفنی قرار می‌دهد تا بر اساس آن اقدام به جذب بازیکن کند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار