| کد مطلب: ۱۰۲۲۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد

کوتــاه حوادثــی

توقیف محموله تریاک
فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف 195 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس خراسان‌رضوی خبرداد. سردار عبدا... حسنی اظهارداشت: برابر دریافت خبری از پليس مبارزه با موادمخدر استان خراسان‌رضوي مبنی بر انتقال یک محموله موادمخدر از شرق به مناطق شمالی کشور، اقدامات عملیاتی پلیس سمنان برای شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ آغازشد. سردار حسنی افزود: درهمین راستا چند تيم اطلاعاتي و عملياتي به محورکویری دامغان- جندق اعزام و به‌طور محسوس و نامحسوس این جاده را مورد کنترل قراردادند. فرمانده انتظامی استان سمنان از شناسایی دو دستگاه خودروی سواری متعلق به قاچاقچیان خبرداد و تصریح کرد: سواری سمند حامل مواد پس از فرار، با شلیک دقیق ماموران در قالب طرح مهار، پس از طی مسافتی متوقف شد. این مقام ارشد انتظامی با اعلام توقیف پژو 405 از کشف 195 کیلوگرم تریاک در این عملیات خبرداد و گفت: 5 سوداگر مرگ نیز دستگیرشدند.

جاسازی LCD در سمند
فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از کشف 560 عدد LCD تلفن‌همراه به ارزش 10 میلیارد ریال در بازرسی از يكدستگاه خودرو سمند خبر داد. سرهنگ خسرو رزمجويي، اظهارداشت: ماموران در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با انجام کار اطلاعاتی و کنترل محورهای مواصلاتی، یکدستگاه خودرو سمند حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند. وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو 560 عدد دستگاه LCD تلفن‌همراه فاقد مجوز و قاچاق كه به‌طرز ماهرانه‌اي در داشبورد و پشت صندلي عقب خودرو جاسازي شده بود، کشف شد. سرهنگ رزمجويي با بيان اينکه ارزش ريالي کالاي مکشوفه 10 ميليارد ريال برآورد شده است، گفت: در این خصوص يک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائي معرفی شد. فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با اشاره به اينکه قاچاق کالا مانع توليد داخلي و اشتغال جوانان است، افزود: مبارزه با قاچاق کالا، یکی از اولویت‌های پلیس است.

توقیف سوخت قاچاق
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 41هزار لیتر گازوئیل قاچاق از2 دستگاه کامیون در شهرستان میناب خبر داد. سردار غلامرضا جعفری اظهارداشت: ماموران انتظامی شهرستان میناب در اجرای طرح ضربتی مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی با انجام اقدامات اطلاعاتی از قاچاق سوخت در یکی از محورهای شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دادند. وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان با همکاری یگان تکاوری با استعداد نیروی کافی به محل موردنظر اعزام و با متوقف کردن 2دستگاه کامیون در بازرسی از آنها 41 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط کردند. فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این عملیات 2 متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند، تصریح کرد: سوخت قاچاق کشف شده به شرکت پخش فرآورده های نفتی میناب تحویل داده شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار