| کد مطلب: ۱۰۲۲۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد

خـــبر

واژگون‌شدن نیسان در بزرگراه
عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه باعث واژگونی نیسان شد. مجید رنجبر اظهارداشت: در محدوده شمال به جنوب مدرس بعداز پل صدر (منطقه ۲۴) یکدستگاه وانت نیسان به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه واژگون شد. وی افزود: از این‌رو شاهد حجم بار ترافیکی در این محدوده بودیم که با حضور عوامل راهور و جرثقیل در محل بار ترافیکی کنترل و این نیسان به کنار راه منتقل شد. وی از رانندگان خواست از سرعت و سبقت پرهیز نموده و همواره تمام توجه خود را به رانندگی اختصاص دهند.

برخورد موتورسیکلت با پراید
رئیس مرکز مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ایجاد ترافیک در بزرگراه نواب به‌علت بروز حادثه تصادف خبر داد. مجید رنجبر اظهارداشت: در موقعیت شمال به جنوب بزرگراه نواب قبل از میدان ۹ دی به‌علت تصادف جرحی بین موتور و پراید شاهد ایجاد ترافیک در این محدوده بودیم. وی افزود: این حادثه باعث ایجاد بار ترافیکی در این محدوده شده بود. وی از رانندگان خواست حین مواجه با چنین حوادثی به هیچ عنوان در محل حادثه توقف ننمایند و به تماشا نایستند تا خودرو‌های امدادی و پلیس بتوانند به‌موقع ماموریت‌های خود را انجام دهند.

دستگیری عامل تیراندازی
فرمانده انتظامی جیرفت گفت: فردی که در این شهرستان اقدام به تیراندازی، نزاع و درگیری و ایجاد رعب‌ووحشت برای شهروندان کرده بود، توسط ماموران پلیس امنیت عمومی دستگیر شد. سرهنگ رضا محمدرضایی اظهارکرد: در پی وقوع چند مورد نزاع و درگیری، تیراندازی ایذایی منجر به خسارت و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان در جیرفت توسط فردی مسلح، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت. وی افزود: با توجه به مشخص‌بودن هویت متهم، ماموران با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه متهم را شناسایی و وی را در یک عملیات غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند. محمدرضایی تصریح کرد: در بررسی سوابق این متهم مشخص شد وی سوابق جرائمی از جمله سرقت، تخریب اموال خصوصی، درگیری با شهروندان، ایجاد رعب و وحشت و تیراندازی ایذایی منجر به خسارت را در پرونده خود دارد و به همین سبب نیز تاکنون متواری بوده است. فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در پایان با اشاره به اینکه دستگیری این فرد رضایتمندی مردم را به‌دنبال داشت خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت و ارتقا احساس امنیت شهروندان تلاش می‌کند و اجازه جولان به افراد هنجارشکن و قانون گریز را نخواهد داد.

متلاشی‌شدن ۱۳ باند سرقت
فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با اجرای چهارمین مرحله طرح رعد شهرستان ری موفق به کشف ۱۱ میلیارد تومان اموال مکشوفه شدیم. سرهنگ جلیلیان افزود: طی ۴۸ ساعت گذشته، ۲۸۵ نفر سارق، خرده‌فروش موادمخدر و… دستگیر شدند. وی افزود: ۱۳ باند متلاشی و ۱۹۰ نفر از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای دستگیر شدند. ۱۹۸ فقره سرقت نیز کشف شد. این مقام انتظامی با اعلام اینکه ۲ قبضه سلاح گرم و ۲۳ قبضه سلاح سرد از متهمین کشف شد، بیان کرد: در عملیاتی بیش از ۸۴ کیلوگرم انواع موادمخدر از ۴۸ فروشنده کشف و ضبط شده است. سرهنگ جلیلیان تاکید کرد: ۲۲ نفر از اراذل و اوباش که مزاحمان نوامیس بودند دستگیر شدند. وی توضیح داد: در این مرحله از طرح ارزش کالاهای اموال مکشوفه بیش از ۱۱ میلیارد تومان ارزیابی شد. سرهنگ جلیلیان افزود: با تلاش همکاران در طول ۳ ماهه اخیر بیش از ۱۴ درصد کاهش وقوع سرقت، ۱۸ درصد افزایش کشف و ۵۰ درصد افزایش دستگیری سارقان را در حوزه انتظامی شهرری داشتیم. سرهنگ جلیلیان توصیه‌ای به شهروندان کرد و گفت: مرکز مشاوره شهید رحیمی به‌طور شبانه‌روزی و به شکل رایگان مشاوره و رهنمود دهی شهروندان خدمات ارائه می‌دهد.

باند ۵ نفره قاچاق موادمخدر متلاشی شد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران، از کشف ۱۲۰ کیلوگرم تریاک و انهدام یک باند ۵ نفره قاچاق موادمخدر در محور ورودی شهرستان آمل خبر داد. سرهنگ علیرضا ثقفی گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از حمل و جابه‌جایی موادمخدر توسط یک باند قاچاق موادمخدر از طریق یکی از محورهای ورودی استان باخبر شدند. رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان، افزود: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری سربازان گمنام امام‌زمان(عج) و ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان آمل متهمان را در حین انتقال موادمخدر با یک خودروی سواری در محور هراز شناسایی کردند. سرهنگ ثقفی در ادامه اظهارداشت: متهمان که در قالب یک باند ۵ نفره فعالیت می‌کردند در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان ۱۲۰ کیلو گرم تریاک و یک قبضه اسلحه جنگی کشف شد. وی با بیان اینکه این سوداگران مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، اعتیاد را منشأ بسیاری از جرائم دانست و خاطرنشان کرد: سرقت، سرقت مسلحانه، طلاق، خودکشی، افسردگی و سرخوردگی و فروپاشی خانواده‌ها تنها بخشی از جرایم متأثر از اعتیاد و پدیده شوم موادمخدر است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار