| کد مطلب: ۱۰۲۲۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد

بهترین بازی را مقابل «آرژانتین» انجام خواهیم داد

محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم‌ملی فوتسال کشورمان در خصوص وضعیت تیم‌ملی و دیدار با آرژانتین صحبت کرد.
تقابل با آرژانتین مهمترین دیدار ایران در مرحلــه گروهای جام‌جهانی محسوب می‌شود. چــه دیدگاهی درباره این بازی دارید؟
برابر قهرمان دوره قبلی مسابقات بازی داریم و به‌خوبی می‌دانیم با حریفی دیدار خواهیم کرد که از شرایط بسیار خوبی برخوردار است. این مسابقه می‌تواند تجربه بسیار خوب و ارزنده‌ای برای بازیکنان تیم‌ملی باشد تا بتوانند در دیدارهای بعدی با آمادگی بیشتری به میدان بروند.
این مبحث به میان آمده که ایران ترجیح می‌دهد در قامـت تیم‌دوم به مرحله حذفی برود تا از مسیر مناسب‌تری به نیمه‌نهایی صعود کند. شما تایید می‌کنید؟
بهترین بازی ممکن را مقابل آرژانتین انجام خواهیم داد. جام جهانی جای کوچکی نیست و همه تیم‌ها بخت پیروزی دارند. حریف آسان در جام‌جهانی شوخی است و همه تیم‌های حاضر از کیفیت بالایی برخوردار هستند. سعی خواهیم کرد با کسب پیروزی مقابل آرژانتین به‌عنوان صدرنشین به مرحله بعدی راه پیدا کنیم.
برخی کارشناسان معتقــد هستند تیم‌ملی اگرچه مقابل صربستــان و آمریکا برنــده شده اما کــیفیت جالبی را ارائـه نکرده است.
هر فردی آزاد است تا نظرش را مطرح کند. در کدام دوره حضور در جام‌جهانی موفق به کسب ۶ امتیاز در مرحله گروهی شدیم آن هم در شرایطی که یک بازی هم باقی‌مانده است. تا به حال چنین نتایجی رخ نداده بود. ما همه تلاش خود را کردیم تا بهترین نتیجه را بگیرم و کارنامه بسیار خوبی تا اینجا ثبت شده است.
در کسوت سرمربی تیم‌ملی از عملکرد شاگردان خود رضایت دارید؟
صددرصد راضی هستم. مدت زیادی بود تیم ایران بازی‌های سنگین با حریفان جهانی برگزار نکرده بود و بازی به بازی بهتر می‌شویم. نمایش تیم ایران در بازی دوم بهتر از روز نخست بود.
نگاه ملی‌پوشــان فوتسال ایران به حضور در فینال مسابقات است یا برنامه دیگری دارید؟
اصلاً کاری به هیچ چیزی جز دیداری که پیش رو داریم نخواهیم داشت. تمام تمرکز ما روی بازی‌های مقابل‌مان است. در حال حاضر هم تمرکز یکایک اعضای تیم به دیدار با آرژانتین خواهد بود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار